Glovo nastavlja sa širenjem svog poslovanja i izvan granica Europe. Tako su najavili širenje poslovanja u Africi i to na Ganu i Tunis, čim se broj zemalja u kojima Glovo posluje na tom kontinentu penje na sedam. Kako ističu, novim proširenjem dodatnih će 6,5 milijuna ljudi moći pristupiti Glovo aplikaciji.

Dosadašnje ulaganje Glova u regiju, ističu iz tvrtke, vrijedno je ukupno 25 milijuna eura (30 milijuna dolara), a tvrtka očekuje da će u sljedećih 12 mjeseci uložiti dodatnih 50 milijuna eura (60 milijuna dolara) kako bi se dodatno ubrzalo širenje poslovanja. Glovo vjeruje da postoje brojna izrazito važna tržišta u Africi koja su trenutno nedovoljno pokrivena te prepoznaje jedinstvenu priliku za platformu među lokalnim zajednicama na način da podrži neovisna poduzeća i omogući im online doseg do novih kupaca.

Naše širenje poslovanja u Nigeriji, Gani i predstojeće pokretanje poslovanja u Tunisu nešto je što planiramo već duže vrijeme i sjajan je osjećaj što smo to sada i ostvarili. U Africi je došlo do neviđenog skoka u dostavi na zahtjev, a širenje naših usluga u nove zemlje i gradove odraz je tog trenda i dokaz naše predanosti ovom kontinentu. Radujemo se što ćemo omogućiti dostupnost hrane, farmaceutskih i maloprodajnih proizvoda našim novim korisnicima, istaknuo je William Benthall, generalni direktor Glova za Subsaharsku Afriku.

Kako je dodao, aplikacija Glovo već je dostupna u Maroku, Ugandi, Keniji, Gani, Obali Bjelokosti i Nigeriji, pružajući svoje usluge u više od 40 gradova, za više od 300.000 korisnika, 8.000 restorana i 12.000 dostavljača. Glovo je u započeo svoje poslovanje u Akri u Gani ranije ove godine, potom u gradu Tema prošlog mjeseca, a očekuje se da će u listopadu ove godine započeti poslovanje u gradu Tunis u Tunisu.

Glovo već ima ključne lokalne timove u zemljama u Africi gdje je prisutan, a tvrtka je i dalje predana svojoj politici zapošljavanja vrhunskih lokalnih talenata. Tijekom početne faze novog proširenja, tvrtka planira udvostručiti broj zaposlenih i dodati još 200 zaposlenika u cijeloj regiji do kraja 2022. godine.

Jako smo uzbuđeni zbog proširenja naših usluga u Africi, posebice zbog uvođenja Glova u nove gradove u Gani i pokretanja poslovanja u Tunisu. Naša vizija je omogućiti svima lak pristup bilo čemu u njihovom gradu, a naša je platforma najbolja u povezivanju korisnika i tvrtki, od kojih su većina lokalni restorani i neovisne trgovine. Vjerujemo da u ovim zemljama postoji ogromna prilika za ubrzanje procesa digitalizacije i zadovoljavanje rastuće potražnje za internetskom kupovinom i dostavom. Također, blisko surađujemo s našim lokalnim partnerima na tržištu te radimo na isporuci njihove robe novim korisnicima putem aplikacije, dodao je Sacha Michaud, suosnivač Glova.