Društvena mreža bez reklama — App.net, kako osnivači nazivaju ovaj servis, nakon što je za registraciju zahtijevao uplatu od 5 dolara, od danas ima i besplatnu verziju no uz ograničene mogućnosti.
App.net je servis koji je privukao mnogo medijske pažnje zadnjih nekoliko mjeseci, a kako bi privukao nove korisnike, CEO Dalton Caldwell na blogu objavio je kako je servis od sada besplatan, no ne u potpunosti. Naime, App.net koristi business model Dropboxa i GitHuba, pa tako korisnike motivira da pozovu svoje prijatelje i 'zarade' nešto više prostora ili mogućnost praćenja više ljudi.
Prvo, da biste uopće zakoračili na App.net, prvo morate dobiti pozivnicu, a to možete dobiti jedino od korisnika koji su ranije platili za servis. Drugo, kad se već dočepate pozivnice, besplatna verzija omogućuje vam da pratite najviše 40 prijatelja, koristite maksimalno 500MB, te dodajete datoteke veličine maksimalno 10MB.
S druge strane, ako želite nešto više prostora, trebate naravno pozvati prijatelje, pa tako primjerice možete 'zaraditi' ekstra 100MB ako prijatelj kojeg ste pozvali prati najmanje 5 drugih profila, te taj prijatelj autorizira aplikaciju treće strane.
Profili koji su ranije pozvani u besplatni probni period od 30 dana, sada će automatski biti prebačeni u 'besplatnu' verziju, dok će sve poslane i neaktivirane pozivnice funkcionirati na isti način, odnosno automatski biti besplatni.
Dakle, jasno je kako App.net želi privući čim više novih korisnika, koji će aktivirati čim više aplikacija, kako bi doveli čim više developera.