Godina se polako bliži kraju, ali već sada se svode računi i procjenjuju vrijednosti najvećih svjetskih brandova iz svih grana industrije i gospodarstva, a vodeći je trenutačno kompanija koja je i najaktivnija u posljednje vrijeme...

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Riječ je, naravno, o Appleu koji je tijekom rujna (a i ranije) izazvao opću histeriju s predstavljanjem novih modela iPhonea i pametnog sata, a priča se nastavlja u iščekivanju novog eventa koji je najavljen za 16. listopada. Interbrand je objavio ljestvicu najboljih i najvrjednijih svjetskih brandova, na kojoj se nalazi 100 kompanija, prvu poziciju drži Apple s procijenjenom vrijednošću od 118,9 milijardi američkih dolara. Na drugom mjestu je Google s vrijednošću od 107 milijardi USD, a od tehnoloških kompanija među prvih deset su još IBM na četvrtom, Microsoft na petom i Samsung na sedmom mjestu. Općenito, među 100 najvrjednijih kompanija na svijetu 13 ih dolazi iz IT sektora.

Interbrand je objasnio kako su za ukupnu (pr)ocjenu u obzir uzimali financijsku uspješnost tvrtke i njezinih proizvoda i usluga, opća uloga branda u potrošačkom društvu i sposobnost zarade od svojih proizvoda i usluga. Da bi se izbjegla subjektivnost u odlučivanju Interbrand je svoju metodologiju verificirao od strane Međunarodne organizacije za standardizaciju, potvrdivši kako je njegova analiza neovisna i ocijenjena kao relevantna. Očigledno je kako su sva posljednja događanja, bilo dobra ili loša, podignula vrijednost Applea i lansirala ga na vrh najvažnijih svjetskih brandova. Kompletnu ljestvicu s vrijednostima možete pogledati ovdje.