Prema Interbrandu, kompaniji koja se bavi korporativnim identitetom i konzaltingom, čiji je vlasnik Omnicom Group, objavio je ovogodišnju listu najvrjednijih brandova na svijetu od 2000. godine.

Apple je nadmašio Coca Cola-u — koja je pala na treće mjesto i to nakon 13 uzastopnih godina — s procjenom vrijednošću od 98.3 milijarde dolara, odnosno 28 posto više nego lani, dok je Coca Cola procijenjena na 79.2 milijarde, odnosno 2 posto više nego prošle godine.

U izvješću stoji "Svako malo, kompanija promjeni naše živote, ne samo sa svojim proizvodima već i s etičkim stajalištem. Upravo je to razlog zašto je 13-godišnju utrku Coca Cola-e kao top Best Global Brand, zamijenio Apple."

Osim Apple u top 10 najboljih brandova spadaju čak 5 tehnoloških kompanija, Google koji je s četvrtog skoknuo na drugo mjesto, Microsoft je ostao na petom, Samsung s devetog na osmog, te Intel s osmog na deveto mjesto.

IBM je pao na četvrto mjesto, no zadržao se u samom vrhu kao business service brand. Spomenimo još kako je Facebook sa 69 skočio na 52 mjesto, BlackBerry je pao s 56 na 93, a Nokia je pala na 57 mjesto.