Prema Interbrandu, kompaniji koja se bavi korporativnim identitetom i konzaltingom, čiji je vlasnik Omnicom Group, objavio je ovogodišnju listu najvrjednijih brandova na svijetu od 2000. godine.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Apple je nadmašio Coca Cola-u — koja je pala na treće mjesto i to nakon 13 uzastopnih godina — s procjenom vrijednošću od 98.3 milijarde dolara, odnosno 28 posto više nego lani, dok je Coca Cola procijenjena na 79.2 milijarde, odnosno 2 posto više nego prošle godine.

U izvješću stoji "Svako malo, kompanija promjeni naše živote, ne samo sa svojim proizvodima već i s etičkim stajalištem. Upravo je to razlog zašto je 13-godišnju utrku Coca Cola-e kao top Best Global Brand, zamijenio Apple."

Osim Apple u top 10 najboljih brandova spadaju čak 5 tehnoloških kompanija, Google koji je s četvrtog skoknuo na drugo mjesto, Microsoft je ostao na petom, Samsung s devetog na osmog, te Intel s osmog na deveto mjesto.

IBM je pao na četvrto mjesto, no zadržao se u samom vrhu kao business service brand. Spomenimo još kako je Facebook sa 69 skočio na 52 mjesto, BlackBerry je pao s 56 na 93, a Nokia je pala na 57 mjesto.