Sve oči uprte se u Apple Watch, novi gadget iz kompanije koja ovaj puta ponovo ulazi na jedno posve novo tržište, tržište pametnih satova.

Apple ulaže velike nade u svoj najnoviji proizvod - Apple Watch. Naime, zadnjih mjeseci njihova pametan sat pojavljuje se na naslovnicama poznatih modnih časopisa, a glasine su i da će kompanija otvoriti posebne trgovine u kojima će se prodavati samo Apple Watch.

Samo mjesec dana prije službenog lansiranja, točan datum saznat ćemo 9. ožujka, Apple polako priprema svoje zaposlenike kako bi što bolje prodavali najnoviji gadget. Glasine iz Berlina, gdje je u posjet otišao Tim Cook, govore o tome da Apple Watch neće biti ekskluzivno dostupan u SAD-u, već će se u prodaji istog mjeseca naći i u Njemačkoj, Australiji, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Kanadi, a ubrzo zatim i u ostalim zemljama.

Iako je Kina možda najzanimljivije tržište za Apple, izgleda kako će se tamo prodaja malo odužiti s obzirom na njihovu regulativu.

Apple bi mogao svakom svom zaposleniku pokloniti po jedan uređaj, baš kao što je to bilo u vrijeme Stevea Jobsa, kada je podijelio prvu verziju iPhonea svakom zaposleniku koji je bio zaposlen na puno radno vrijeme. Tim Cook je istaknuo kako je ova ideja zanimljiva no da mora razmisliti o tome.

“Želimo biti u cijeloj Europi do kraja godine, no ne znam hoćemo li uspjeti u tome, no smatram da hoćemo. Naše su namjere da to napravimo čim brže možemo.”, dodao je na kraju Cook.

Podsjetimo se, Apple Watch u osnovnoj verziji koštat će oko 349 dolara. Ovo je ujedno i jedan od najskupljih pametnih satova koji će se naći sljedeći mjesec na tržištu. Prognozira se da bi Apple mogao ‘izaći’ sa pet milijuna primjeraka, no svi ti podaci bit će poznati nakon događaja koji će se održati sljedeći tjedan 9. ožujka.

Foto 9to5mac