Čovjek koji je Dropbox nazvao malenim startupom, svojim izjavama i dalje uspijeva zainteresirati medijsku javnost. U zadnjem intervjuu za MIT Technology Review, „svoj tablet“ Surface nije okarakterizirao kao najvažnijom stvar za Microsoft u PC segmentu poslovanja (nije doduše otkrio ni točnu prodaju koja je začudo i dalje veliki misterij), no naznačio je kako se radi o, kako bi Amerikanci rekli, „real businessu“. To je značaj napredak za uređaj koji je isprva bio tek dizajnerska inspiracija za druge ili pumpa za prodaju Windowsa 8.
Ova izjava zapravo je još jedna potvrda kako Microsoft se iz kompanije koja se bavi isključivo prodajem svojih softverskih licenci, pretvara u Appleov model „products & services“. Prema Ballmeru, Microsoft je zadnjih godina iznimno uspješan u enterprise diviziji (Xbox) što znači kako kompanija tu filozofiju poslovanja želi primijeniti i u consumer odjeljenju gdje su do sada propuštene prilike da se napravi nešto više. Nedavno lansiran Surface Pro koji je generalno zamišljen kao hibrid tableta i PC-a je prilika da Microsoft preuzme inovaciju iz ruku nedovoljno invetivnih OEM partnera.
U svakom slučaju, Microsoft je u velikoj tranziciji. Vidjet ćemo što će nam sve div iz Redmonda ove godine uspjeti pripremiti, pored novog Xboxa.