Tvrtke trebaju biti inovativne ako žele uspjeti i prilagoditi se tržištu na vrijeme. No, nije dovoljno osloniti se na slučajnu inovativnost i trenutke inspiracije već treba postojati sustav u kojem se potiče inovativan način razmišljanja te u kojem se zna, tko, kako i kada predlaže, evaluira i stavlja ideje u projekte. Osim toga, inovativnost zahtjeva određeni set vještina i alata, te ju je potrebno njegovati i razvijati kao i svaki drugi aspekt tvrtke.

Inovativnost nadilazi industriju i omogućuje konkurentnost, povećanje tržišta i ekonomski rast. Inovacije se mogu pojaviti svuda oko nas, a ne samo u istraživačkim laboratorijima, velikim korporacijama i na fakultetima.

Inovacije su često pogon za male poduzetnike koji traže načine da naprave napredniji proizvod i za zajednice koji žele dostupne resurse iskoristiti na efikasniji način. Samo kroz suradnju dostupne su nove ideje i prilike i zato je potreban inicijativa koja može motivirati, naučiti i potaknuti ljude da prihvate aktivnu ulogu u kreiranju inovativne zajednice, izjavio je dr. sc. Leo Mršić, direktor Algebra LAB-a, suorganizatora ovogodišnje konferencije CORP2IN koja se održava kao „Inovacijski tjedan“. Inovacije mogu nastajati samo kroz čvrstu suradnju privatnog i javnog sektora i zato okupljamo ključne institucije s namjerom da 'Inovacijski tjedan', postane ključno mjesto za razvoj inovativne kulture u Hrvatskoj kroz učenje, dijeljenja i demonstraciju inovativnog pristupa poslovanju, naglašava Mršić.

Biti inovativan nikad nije bilo važnije. Konkurencija, novi proizvodi i poslovni modeli ruše okruženje u kojemu je sve bilo poznato i tjeraju kompanije da u biznis ugrade kulturu inovativnosti i poduzetništva. Naravno, svi žele biti inovativni, ali stvari zapnu kad treba odgovoriti - kako? Konferencija će pokazati kako tvrtke u Hrvatskoj i regiji, bez obzira na veličinu, mogu iskoristiti snagu inovativnosti te što trebaju učiniti da u što kraćem vremenu s nekom inovacijom izađu na tržište, izjavio je Željko Krizmanić, direktor tvrtke Eventa01, suorganizatora konferencije.

CORP2IN (Foto: Algebra)

Neki od uglednih predavača koji dolaze na ovogodišnji CORP2IN su David Gram (LEGO Ventures, LEGO Play Labs) s predavanjem „Expanding the culture of innovation through entrepreneurship“, Erwin de Beuckelaer (Janssen Pharmaceuticals, Johnson & Johnson) s predavanjem „Jumping over the compliance hurdle: Propelling innovation in high-risk industries“, Laszlo Jonas (direktor poslovnog razvoja u Design Terminalu) s predavanjem „Startup-corporate collaboration“ te Ranko Rajović (NTC education), autor NTC metode učenja za mlade i roditelje, s temom „How to enable creativity? Developing speed of thinking, connecting the dots and making conclusions“.

U sklopu konferencije i „Inovacijskog tjedna“ također će se održati i dvije cjelodnevne radionice: „Start Into Creativity and Innovation“, kao temeljni seminar o upravljanju inovacijama u poslovnom okruženju, održat će Tomislav Buljubašić, konzultant za inovacije u tvrtki 7innovation.

Dan nakon toga, cjelodnevnu radionicu „Business Innovation Model“ o uspostavi poslovnog prikladnog inovacijskog modela u organizaciji održat će David Gram, direktor LEGO Ventures i bivši direktor za inovacije u LEGO Creative Play Labu. Istraživanja, naime, pokazuju kako razvoj poslovnog inovacijskog modela podiže kompetitivnu prednost tvrtki i do 25 puta, ali se, unatoč tome, na ovaj korak odlučuje samo 17 posto tvrtki.

Konferencija CORP2IN održava se od 20. do 22. studenoga u Algebra LABu, u Zagrebu, a više informacija o svim sadržajima, predavanjima, radionicama i registraciji dostupno je na: http://corp2in.com/.