Mark Zuckerberg i dioničari Facebooka mogu biti iznimno zadovoljni s poslovnim rezultatima kompanije u posljednjem kvartalu – u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije ostvaren je porast prihoda od čak 51 posto, dok je profit porastao za čak 128 posto. U ovom tromjesečnom razdoblju Facebook je tako ostvario prihod od 8,81 milijardu dolara, od čega je većina zarađena od oglašavanja, uz profit o 3,57 milijardi dolara (u posljednjem kvartalu 2015. taj je profit iznosio 1,56 milijardi dolara). Od ukupne zarade od oglašavanja, čak 84 posto prihoda ostvareno je mobilnim oglašavanjem (prošle godine ta brojka iznosila je 80 posto) – podsjetimo, nakon izlaska na burzu, najveći problem kompanije bila je neprilagođenost mobilnom tržištu, no Zuckerberg i ekipa brzo su se prilagodili situaciji i danas upravo zahvaljujući mobilnom oglašavanju ostvaruju milijarde dolara profita.
Osim rasta prihoda i profita, Facebook iz mjeseca u mjesec bilježi i rast broja korisnika – u posljednjem tromjesečju ove godine broj aktivnih mjesečnih korisnika ove društvene mreže iznosio je čak 1,86 milijardi, od čega je oko dvije trećine tih korisnika Facebook koristila svaki dan. U odnosu na prethodni kvartal, broj korisnika povećao se za 72 milijuna te analitičari očekuju da će tijekom 2017. broj korisnika ove mreže premašiti brojku od dvije milijarde.
Nevjerojatno je da, usprkos postojećem velikom broju korisnika, ta brojka i dalje raste, komentirao je za USA Today analitičar Jan Dawson iz Jackdaw Research te dodao kako će Facebook postati prva kompanija u povijesti s dvije milijarde korisnika.
Izvor: USA Today