Koliko ste puta poželjeli biti impulzivni i otići na neki izlet, samo da bi došli u agenciju gdje su vam rekli da je rasprodan ili otkazan? A što ako tijekom putovanja autobusom čujete od suputnika izvrsnu preporuku za neki izlet i poželite otići na njega dok ste u tom gradu?

Upravo tu uskaču Combis i njihova platforma "excursor" u suradnji s FlixBusom.

Uz pomoć "excursora", od prosinca 2018., putnici Flixbusa tijekom putovanja, mogu skeniranjem QR kộda vidjeti informacije o raspoloživosti i cijenama u stvarnom vremenu, s opisom i detaljima izleta te vrlo jednostavno, u samo nekoliko klikova, za vrijeme same vožnje planirati i rezervirati svoj posjet u različite izletničke destinacije.

Brzo živimo i često nam se događa da ne stignemo realizirati sve što smo naumili, uključujući kvalitetnu pripremu odmora. Upravo razmišljajući o neiskorištenom vremenu koje imamo tijekom putovanja autobusom, osmislili smo suradnju s FlixBusom i odlučili maksimalno iskoristiti potencijal vremena koji ima strani turist koji putuje u Hrvatsku. Excursor je fantastičan alat za komunikaciju i organizaciju ponude turističkih sadržaja i nosi izuzetan potencijal digitalizacije turizma, istaknuo je Mladen Gregović, član Uprave za operacije u Combisu te dodao kako je glavni nazivnik ovog partnerstva – obostrana želja za inovativnošću.

Usluga je omogućena na brojnim ciljanim relacijama, kao što su autobusne linije iz austrijskih, njemačkih i talijanskih gradova prema Zagrebu, a kako bi se najefikasnije usmjerila ponuda izleta u Hrvatskoj.

FlixBus je usmjeren ka inovacijama u poslovanju. Od samih početaka smo kombinacija tehnološkog start-upa, online kupovine i prijevozničke tvrtke i to je naša formula uspjeha. Potencijal pružanja nove usluge na tako jednostavan način kao što je uz excursor, pruža novo i inovativno iskustvo na zadovoljstvo naših korisnika, a što je naš stalan prioritet, rekao je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju.

Platforma "excursor" je namijenjena za sve one koji žele ponuditi turističku vanpansionsku uslugu - organizatore izleta, turističke agencije, hotele i ostale ponuditelje smještaja i vanpansionskog sadržaja. Omogućuje ekspresnu rezervaciju, u samo nekoliko klikova, isključuje obradu narudžbi putem e-maila i telefona, a samim time eliminira i propuštene rezervacijske prilike. Također, ovo rješenje omogućuje komunikaciju i prodaju izleta u realnom vremenu čime se otklanja mogućnost overbookinga.

Combis je razvio excursor i predstavio ga tržištu prošle godine, nakon čega je u kratkom vremenu osigurao suradnju s više partnera. Uz to, istraživanja pokazuju značajan rast interesa turista za izletima i općenito za vanpansionskim uslugama, zbog čega će ovo rješenje koristiti mnogima u turizmu, ali i doprinijeti promociji hrvatskog turizma na digitalni način, zaključio je Aleksandar Radojčić, direktor Odjela digitalne transformacije u Combisu.