Kako koristiti nove tehnologije u digitalnom marketingu i što najbolje funkcionira, a što treba izbjegavati čuli su posjetitelji konferencije "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere", koja se održala u organizaciji Visokog učilišta Algebra u Zagrebu.

Ugledni predavači sa Sveučilišta Stanford, iz Googlea, Booking.coma, Coca Cole te niza hrvatskih tvrtki govorili su o temama poput design thinkinga, influencer marketinga, native oglašavanja, personalizacije oglašavanja, a posebnu je pozornost izazvala indijska stručnjakinja za stratešku digitalnu komunikaciju, Shagorika Heryani, koja je govorila o budućnosti digitalnog marketinga. 

Shagorika Heryani tako je na nekoliko zanimljivih primjera pokazala koliki utjecaj "influenceri" odnosno utjecajne osobe koje promoviraju neki brand mogu imati na njegovu popularnost. Tako neki "influenceri" naplaćuju i po nekoliko stotina tisuća dolara kako bi objavili samo jednu objavu u kojoj će spomenuti neki proizvod ili tvrtku. No, obožavatelji sve češće prepoznaju takve "sponzorirane" objave i počinju ih ignorirati. Posebno je zanimljiv bio njen osvrt na to što se događa kad nekad popularni "influencer" kojeg traže brojne tvrtke napravi pogrešku i počne negativno utjecati na brand koji ga je angažirao.

Veliku je pozornost izazvala i ugledna predavačica s Instituta za dizajn Hasso Plattner Sveučilišta Stanford,  Anja Svetina Nabergoj, koja je održala predavanje o design thinkingu - kreativnom procesu čiji je cilj osmisliti rješenja prilagođena korisniku, a koji se temelji na osnovama dizajna. 

"Cilj konferencije je omogućiti posjetiteljima dozu inspiracije koja će ih držati na poslu podulji vremenski period. Birali smo predavače koji osim ogromnog znanja i iskustva djeluju kao normalni ljudi dok ih mi iz publike gledamo kao superheroje koji s nama dijele tajne svog uspjeha. Marketing digitalne ere toliko je interdisciplinaran da je gotovo nemoguće postići izvrsnost ako si posvećen jednom uskom području", istaknuo je Vanja Šebek, urednik sadržaja konferencije, voditelj preddiplomskog i diplomskog studija Digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra.