CEO BlackBerryja ne vjeruje u budućnost tableta

Kompanija BlackBerry, otprije poznata pod nazivom RIM a koja je nekad imala jedan od najpopularnijih smartphonea danas se okreće drugoj viziji.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 03.05.2013. / 08:51 komentari
CEO BlackBerryja ne vjeruje u budućnost tableta

Kompanija BlackBerry, otprije poznata pod nazivom RIM a koja je nekad imala jedan od najpopularnijih smartphonea danas se okreće drugoj viziji.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju

Njezin izvrši direktor Thorsten Heins kaže kako vidi limitiranu budućnost za tablet računala te kako ne vidi dobar poslovni model za tablete. U vrijeme dok Apple grabi velikim koracima prema naprijed, BlackBerry nema niti jedan uređaj koji može konkurirati iPadu ili Samsungu.

"Mislim da u idućih pet godina neće postojati razlog zašto bi trebali imati tablet. Možda nešto s velikim ekranom u vašoj radnoj okolini no ne tablet kakav danas poznajemo, jer oni sami po sebi nisu dobar poslovni model. " — istaknuo je za Bloomberg Heins.

Prošle godine, onda još pod nazivom RIM, kompanija se našla u velikim problemima jer nisu imali niti jedan uređaj koji je mogao konkurirati sve jačem Appleu i Samsungu koji danas drže većinu tržišta smartphonea. Ove godine situacija je nešto bolja zahvaljujući novim modelima i novom operativnom sistemu koji BlackBerry želi ponuditi i ostalim proizvođačima — kao što Google nudi svoj Android.

RIM je već imao iskustvo s tabletima pa je tako njihov PlayBook prodan u svega 150.000 komada, daleko ispod očekivanog. Heins je u siječnju istaknuo kako bi razmotrio jedino profitabilnog nasljednika PlayBooka, no sada kaže kako bi BlackBerry tablet trebao ponuditi jedinstvenu propoziciju na već ionako prenatrpanom tržištu tableta.

Heins u sljedećih pet godina vidi BlackBerry kao apsolutnog lidera na mobilnom tržištu — "Na to ciljamo. Želim podići udio na tržištu koliko god mogu, bez da kopiramo druge proizvođače".

Trenutno, BlackBerry se oslanja na svoj Q10, uređaj s fizičkom tipkovnicom jer vjeruju kako postoji dosta korisnika koje još uvijek žele tipkati na fizičkim tipkama, no većina današnjih uspješnih uređaja izbacili su takvu vrstu tipkovnica. S druge strane, oni koji žele mogu kupiti Z10, uređaj s zaslonom osjetljivim na dodir koji se za sada pokazao kao dobar, barem što se tiče prodaje s obzirom da je u prvom kvartalu prodano milijun uređaja.

Vezane vijesti