Kompanija BlackBerry, otprije poznata pod nazivom RIM a koja je nekad imala jedan od najpopularnijih smartphonea danas se okreće drugoj viziji.

Njezin izvrši direktor Thorsten Heins kaže kako vidi limitiranu budućnost za tablet računala te kako ne vidi dobar poslovni model za tablete. U vrijeme dok Apple grabi velikim koracima prema naprijed, BlackBerry nema niti jedan uređaj koji može konkurirati iPadu ili Samsungu.

"Mislim da u idućih pet godina neće postojati razlog zašto bi trebali imati tablet. Možda nešto s velikim ekranom u vašoj radnoj okolini no ne tablet kakav danas poznajemo, jer oni sami po sebi nisu dobar poslovni model. " — istaknuo je za Bloomberg Heins.

Prošle godine, onda još pod nazivom RIM, kompanija se našla u velikim problemima jer nisu imali niti jedan uređaj koji je mogao konkurirati sve jačem Appleu i Samsungu koji danas drže većinu tržišta smartphonea. Ove godine situacija je nešto bolja zahvaljujući novim modelima i novom operativnom sistemu koji BlackBerry želi ponuditi i ostalim proizvođačima — kao što Google nudi svoj Android.

RIM je već imao iskustvo s tabletima pa je tako njihov PlayBook prodan u svega 150.000 komada, daleko ispod očekivanog. Heins je u siječnju istaknuo kako bi razmotrio jedino profitabilnog nasljednika PlayBooka, no sada kaže kako bi BlackBerry tablet trebao ponuditi jedinstvenu propoziciju na već ionako prenatrpanom tržištu tableta.

Heins u sljedećih pet godina vidi BlackBerry kao apsolutnog lidera na mobilnom tržištu — "Na to ciljamo. Želim podići udio na tržištu koliko god mogu, bez da kopiramo druge proizvođače".

Trenutno, BlackBerry se oslanja na svoj Q10, uređaj s fizičkom tipkovnicom jer vjeruju kako postoji dosta korisnika koje još uvijek žele tipkati na fizičkim tipkama, no većina današnjih uspješnih uređaja izbacili su takvu vrstu tipkovnica. S druge strane, oni koji žele mogu kupiti Z10, uređaj s zaslonom osjetljivim na dodir koji se za sada pokazao kao dobar, barem što se tiče prodaje s obzirom da je u prvom kvartalu prodano milijun uređaja.