Croatia osiguranje predstavila novi proizvod koji bi se mogao svidjeti onima s više polica osiguranja

Riječ je o jedinstvenoj ponudi paketa koja spajanjem više polica osiguranja unutar kućanstva omogućuje uštede i dodatne pogodnosti na jednostavan i transparentan način.

Martina Čizmić | 03.05.2023. / 16:32

Davor Tomašković, Vera Pećar, Dajana Barbić i Vedran Ćorluka (Foto: Croatia osiguranje)

Većina građana u Hrvatskoj ima neku policu osiguranja - od dopunoskog zdravstvenog preko osiguranja automobila do osiguranja nekretnine. No, problem se javlja kad treba voditi računa o tome kad koja polica ističe i kod kojeg je osiguravatelja ugovorena.

Stoga ne iznenađuje podatak kako bi čak 80 posto građana rado svoje police osiguranja objedinilo u nekakve pakete. Ako bi ti paketi donosili i određene prednosti ili uštede, to je samo bonus.

Upravo je su time bili vođeni u Croatia osiguranju kad su osmislili svoju novu ponudu Spektar. Riječ je o jedinstvenoj ponudi paketa koja spajanjem više polica osiguranja unutar kućanstva omogućuje uštede i dodatne pogodnosti na jednostavan i transparentan način.

Croatia je na digitalnim platformama već pokrenula tržište. Naš LAQO, prvi 100 posto digitalni osigurateljni brand, osvaja tržište i raste 60 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine, i to je veliki Croatijin uspjeh u svakom pogledu. Kao tržišni lider, dužni smo bili napraviti i značajniji pomak na tradicionalnom osigurateljnom tržištu. Uzeli smo stoga ključne pokazatelje s tržišta, najbolje prakse iz drugih industrija i povratne informacije naše prodaje i klijenata. I svi su konvergirali u sljedećem: tržištu treba rješenje koje će pokriti sve i dati više - rješenje s kojim ćemo biti jednostavniji i isplativiji za naše klijente i njihovo kućanstvo. Ovakvi paketi usluga do sada nisu bili dio standardne ponude u osiguranju, a za njih u Hrvatskoj postoji veliki potencijal. Spektar je naš doprinos boljem razumijevanju i širem prihvaćanju prednosti osiguranja na jednostavan i razumljiv način, s konkretnim benefitima za klijenta , izjavio je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.

Kako su pojasnili prilikom predstavljanja, klijenti Croatia osiguranja mogu pristupiti Spektru ako posjeduju police osiguranja vozila (obvezno i/ili kasko), imovine ili zdravstvenog osiguranja (dopunsko i/ili dodatno), a u obzir se uzimaju sva osiguranja koja traju minimalno godinu dana i dulje, osim životnog. Ovisno o broju vrsta aktivnih polica, klijenti dobivaju pristup određenim paketima. Spektar obuhvaća četiri vrste paketa – Start, Optimum, Smart i Premium. Za pristup prvom paketu potrebno je imati dvije vrste polica i minimalnu potrošnju od 350 eura godišnje, a za svaki sljedeći potrebne su 3, 4 ili 5 vrsta proizvoda, uz minimalnu potrošnju od 550, 800 ili 1000 eura. Što više vrsta proizvoda imaju unutar svog kućanstva, klijenti ostvaruju još više pogodnosti i bolje uštede koje godišnje mogu iznositi i do 700 eura. Sve pogodnosti mogu koristiti svi članovi kućanstva.

Spektar paketi uključuju, među ostalim, pogodnosti poput određenog iznosa u eurima koji klijenti dobivaju na mjesečnoj bazi i mogu ga koristiti za plaćanje premije osiguranja; police osiguranja koje klijenti dobivaju na dar; popuste na određene police osiguranja ili pak jedinstveni popusti na proizvode ili usluge tvrtki partnera.

Važno je istaknuti da je Spektar zaista usmjeren na sve članove kućanstva, ne na pojedinca, i kao takav predstavlja odgovor na realne potrebe tržišta. Čak 80 posto tržišta reklo je da je spremno za neku vrstu paketa proizvoda u osiguranju, a 65 posto Croatijinih klijenata govori da bi takva vrsta paketne ponude, uz financijsku uštedu, donijela prevagu pri izboru svoje osiguravajuće kuće. To nas je potaknulo na razmišljanje slijedom čega je vrlo brzo nastao i Spektar – jednostavno, razumljivo i isplativo osigurateljno rješenje, izjavila je Vera Pećar, direktorica Sektora za razvoj prodajnih kanala i analitičku podršku prodaji.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti