Putanja kojom se razvija tehnologija raste eksponencijalno i bilo je pitanje vremena kada će Segway postati proizvod dostupan svakom. To se danas zapravo već događa, slobodno mogu reći da živimo u budućnosti gdje svuda oko nas samo zuje električne naprave, automobili, bicikli, skejtevi, itd.

Zadnjih godinu dana na društvenim mrežama često se može vidjeti neke poznate face kako se voze na tzv. “električnom skejtu”, ok, nije skejt, ali kako ljudima drugačije objasniti ovaj gadget? Samobalansirajući električni skuter? Mislim da je ipak lakše ljudima shvatiti prvu verziju.

Moram priznati da čim sam vidio “električni skejt” odmah sam ga htio probati. Jednostavno me fascinirala ta naprava, pa sam odlučio malo proguglati da vidim gdje se uopće može nabaviti. Jedini preko kojih se to danas u Hrvatskoj može naručiti je nova tvrtka iz Karlovca master.hr , s kojima sam se odmah povezao. Ljubazna i mlada ekipa već ima poslovni plan i prodaju ono što za sada nitko ne prodaje u Hrvatskoj.

Nakon što je stroj stigao u moje ruke, prvo mi je bilo na pameti: “Ok, samo da ostanem čitav i da ništa ne razbijem, pogotovo sebe”. Moram priznati, nije bilo nimalo lako, no trebalo mi je 10-ak minuta da ulovim “grif”, dalje je bilo lakše, no samo po ravnim površinama u hodnicima. Drugi izazov je bio krenuti prema kući. Osim što te ljudi gledaju kao da si izvanzemaljac, moj strah od pada je bio prisutan cijelo vrijeme, svih dva kilometra, no pomalo sam hvatao balansiranje.

Iako se to tako ne čini, ovo malo čudo može ići prilično brzo, do čak 15km/h, što se čini puno brže kad se vozite na ovim malim kotačima.

Drugi dan je već bila drugačija priča. Osnove sam pohvatao, a dalje sam radio samo na usavršavanju tehnike. Master se pokazao kao odlično rješenje za vožnju uredom (ako imate veći ured), kratke relacije po vani, vožnju gradom, no ono što jest problem, jest njegova težina od 10-ak kilograma, pa ako idete u tramvaj ili bus, morat ćete nositi Master u ruci, što nije baš lako, pogotovo za žene.

Sve u svemu, osobno nisam našao niti jednu stvar koja me zasmetala. Baterija traje cca 20km, no sve ovisi koliko se brzo vozite, koliko ste teški, vozite li po uzbrdicama ili po ravnom, koliko često kočite i ubrzavate, itd. no za kraće relacije Master je izuzetno zabavno i vrlo korisno sredstvo.

Cijena novog uređaja kreće se od 4.500,00 kuna za osnovni model, te 4.700,00 kuna za novi model X, a možete ga kupiti na ovim stranicama.

Ako želite biti drugačiji, možda iskoristiti ovaj uređaj u marketinške svrhe (cure mogu dijeliti letke vozeći se na Masteru), ili jednostavno reklamirati nešto i voziti se po gradu, ovo je sigurno dobra investicija.