Web stranica s očaravajućom pričom i inspirativnim dizajnom predstavlja jezgru prisutnosti u digitalnom svijetu. Slijede je društvene mreže, čijom strateškom uporabom nadalje gradimo ljubav prema brendu. Tu su zatim ostali akteri digitalnog svijeta, poznatiji kao influenceri, koji svojim utjecajem mogu dodatno ojačati odnos povjerenja između brendova i njihovih korisnika.

Za pomoć u snalaženju kroz ovaj veliki digitalni ekosustav weba, društvenih mreža i influencera pobrinut će se vrhunski predavači i sudionici nekoliko diskusija i radionica ovogodišnjih Dana komunikacija.

Predavanje Dana komunikacija s vrhunskim uvidom za digitalne stručnjake i s jednim od najpoznatijih primjera najbolje digitalne prakse je i ono bivše potpredsjednice odjela digitalnog marketinga Starbucksa, brenda broj jedan na društvenim mrežama. Alexandra Wheeler pokazat će kako je sudjelovala u izgradnji odnosa korisnika s ovim svjetski poznatim brendom daleko izvan četiri zida trgovina, kroz strateško promišljanje i svakodnevni doživljaj brenda u digitalnom svijetu.

U razdoblju kada se online prisutnost brenda izjednačava s prisutnošću na društvenim mrežama, kreativni direktor agencije MediaMonks iz Londona Jon Biggs vraća nas osnovama kroz novi pristup web stranicama. Integriranjem najnovijih dosega u digitalnom dizajnu s pomno prilagođenom pričom o brendu web platforme vraćaju se na velika vrata kako bi potvrdile svoj doprinos digitalnoj strategiji kompanije.

Uz vlastite kanale, brend može koristiti društvene mreže i blogove utjecajnih pojedinaca kako bi komunicirao sa svojim korisnicima. Pri tome je važno da se radi o autentičnom komuniciranju koje zbilja ima utjecaj na korisnike. Philip Brown iz londonske agencije Come Round specijaliziran je za osmišljavanje, razvoj i izvještavanje kod strategija s influencerima, a posjetiteljima predavanja na Danima komunikacija pokazat će kako ostvariti suradnju koja ima moć mijenjanja mišljenja i ponašanja ljubitelja brenda.

Festival Dani komunikacija održat će se od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju. Organizatori festivala pripremili su još mnogo predavanja i sadržaja posvećenih digitalnoj sferi, a sve informacije o predavačima, popratnim sadržajima i kotizacijama za festival dostupne su na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.


ORGANIZATORI

HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Za dodatne informacije, molimo kontaktirajte:
Ivona Radić
PR Junior
Komunikacijski laboratorij d.o.o.
Gradišćanska 36/IV, HR-10000 Zagreb
T: +385 95 4434 503
E: ivona.radic@komunikacijskilaboratorij.com