Prema navodima s portala Hypebot.com, Deezer je nedavno dosegnuo brojku od 4 milijuna pretplatnika koji plaćaju za uslugu. Sve popularniji servis za streaming glazbe tako se znatno približio Spotifyu koji s 6 milijuna pretplatnika trenutno vodi na sve konkurentnijim tržištu online glazbe.

Prošlog prosinca Deezer se hvalio s 3 milijuna pretplatnika. U srijedu je na konferenciji Music Matters Asia, Axel Dauchez, Deezerov CEO, iznio podatak da je glazbeni servis u proteklih 6 mjeseci dobio milijun novih Premium+ pretplatnika. 

Iako je Deezer po broju korisnika koji plaćaju još uvijek iza Spotifya, po broju dostupnih glazbenih naslova situacija je obrnuta. Tako Deezer trenutno raspolaže s 25 milijuna pjesama, dok je Spotify s 20 milijuna naslova u znatnom zaostatku. Ovdje treba napomenuti kako zbog licencnih uvjeta nisu sve pjesme dostupne svim korisnicima obiju usluga.

Što se tiče ukupnog broja korisnika, Deezer trenutno ima 10 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, dok Spotify iznosi brojku od 25 milijuna aktivnih korisnika mjesečno.

U osvajanju novih korisnika Deezeru je sigurno pomoglo i partnerstvo s T-Mobileom, koji je i na Hrvatskom tržištu uključio Deezerovu premium ponudu u neke svoje tarifne modele.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju