Digitalno oglašavanje: Može li Pinterest ugroziti Google i Facebook?

U Pinterestu planiraju dominirati tržištem online oglašavanja usmjerenog prvenstveno prema korisnicima koji ne znaju ili nisu sigurni što bi kupili

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 30.11.2017. / 11:49

Tim Kendall (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Tržištem digitalnog oglašavanja trenutno dominiraju dvije kompanije – Google i Facebook koji zahvaljujući online oglašavanju okreću milijarde dolara i pitanje je tko bi i kada mogao ugroziti ovaj duopol. Prema Business Insideru, jedna od kompanija koja bi u budućnosti mogla, možda ne ugroziti ove kompanije, nego im se pridružiti u osvajanju tržišta je Amazon, no velike planove na tržištu oglašavanja ima i Pinterest.

Predsjednik te kompanije Tim Kendall vjeruje kako Pinterest "apsolutno" može razbiti duopol Googlea i Facebooka – tijekom nastupa na konferenciji Ignition u New Yorku rekao je kako su te kompanije razvile fantastične algoritme za oglašavanje koji su iznimno učinkoviti kada ljudi već znaju što hoće, odnosno bazirani su na tome što su ljudi već prije pregledavali i kupovali na internetu, kao i na nekim drugim parametrima.

U Pinterestu ne žele privući korisnike koji već znaju što hoće, već u ovoj kompaniji imaju drugačiji plan – dominirati tržištem online oglašavanja usmjerene prvenstveno prema korisnicima koji ne znaju ili nisu sigurni što bi kupili te je Kendall uvjeren kako "tu leži puno dolara". Upravo te dolare pokušat će zaraditi Pinterest jer ljudi, kada ne znaju što točno žele, posjećuju ovu mrežu kako bi dobili "vizualnu inspiraciju" i otkrili novitete.

Na pitanje strahuje li od onog što se dogodilo Snapchatu, kojem su velike kompanije, odnosno ponajviše Facebook i Instagram, samo kopirali najbolje opcije i tako im uzeli dio korisnika, Kendall je rekao kako se o tome ne treba brinuti, već samo treba nastaviti s inovacijama. "Ljudima trebamo dati odlične proizvode koji su još više personalizirani i pomoći im u otkrivanju stvari koje vole i zbog kojih su uzbuđeni."

Izvor: Business Insider
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti