Snap je jučer objavio poslovne rezultate za svoj treći kvartal koji uključuju povećanje prihoda od 6 posto na 1,13 milijardi dolara, što je nešto manje od očekivanja analitičara. Iako su prihodi porasli, riječ je o najmanjem povećanju prihoda od njihova izlaska na burzu, za što su iz kompanije okrivili inflaciju.

Snapchat Snapchat se priključio novom trendu među društvenim mrežama

Situacija na tržištu ne bi se trebala popraviti niti u sljedećem razdoblju te su najavili kako ne očekuju rast prihoda u posljednjem kvartalu za koji inače imaju velika očekivanja jer je potrošnja najveća. Zbog toga došlo je do pada cijena dionica, ne samo Snapa, već i drugih kompanija kojima je digitalno oglašavanje primarni način zarade.

Snap je, ipak, prošao najgore, s padom cijene dionice od čak 25 posto. Osjetni pad zabilježio je i Pinterest (8 posto), Meta je završila u minusu od 4 posto, a Alphabet 2 posto. Ukupan pad vrijednosti kompanija fokusiranih na internetsko oglašavanje, među koje spadaju i Spotify i Roku, iznosio više od 40 milijardi dolara.

Da je Snap u velikim problemima bilo je jasno i ranije - prije dva mjeseca najavili su otpuštanje čak 20 posto zaposlenih te su otkazali projekte poput drona s kamerama, sve kako bi smanjili troškove. U odnosu na maksimalnu vrijednost u rujnu prošle godine, dionica Snapa pala je za skoro 90 posto, na samo 8 dolara. Veliki pad ove su godine zabilježili i Meta - oko 60 posto od početka 2022., dok je cijena dionice Pinteresta u crvenom za oko 40 posto.

Pad vrijednosti na burzi U jednom danu izbrisano 80 milijardi dolara vrijednosti u industriji digitalnog oglašavanja

S obzirom na to da su najave za budućnost prilično pesimistične, čini se kako će ove kompanije morati sačekati još dosta vremena dok se dionice oprave.

Izvor: Reuters

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju