Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Sudeći prema Fortuneu, Disney je početkom godine bio u pregovorima oko kupnje popularne stranice BuzzFeed, no pregovori su stali jer je BuzzFeed tražio unaprijed milijardu dolara.

BuzzFeed je profitabilna kompanija s preko 300 zaposlenika, te 85 milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno, a predviđa se kako bi ove godine kompanija mogla doseći prihode od 120 milijuna dolara, što bi trebalo biti dvostruko više nego prošle godine.

Također, BuzzFeed je primio investicije od ukupne vrijednosti 200 milijuna dolara, a jedan je od prvih koji su počeli s tzv. “nativnim oglašavanjem” odnosno promovirajući poruke sponzora kroz sadržaj, a ne putem display oglasa (bannera).

No bez obzira na sve, Disney ne želi platiti milijardu dolara, jer se ne uklapa u njihovu strategiju, s obzirom da se kompanija fokusira na akvizicije intelektualnog vlasništva kojeg kasnije može monetizirati kroz brojne kanale kao što su licenciranje, TV, igre, animacije, tematski parkovi, itd. 

Izgleda kako je trenutno sve skupa pauzirano, jer očito je da se BuzzFeedu ne žuri, a Disney treba dobro razmisliti hoće li platiti milijardu dolara.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju