Hrvatska tvrtka predstavila je vlastito rješenje namijenjeno hotelima i kampovima, a za koje tvrde da bi moglo postatiti globalno prepoznatljivo rješenje za hotelsku industriju. 

Radi se o Elarion Hospitality rješenju, koje je dio Elarion platforme, a koje koristi strojno učenje i umjetnu inteligenciju kako bi korisniccima omogućio da definiraju najbolje cijene vlastitih smještaja u odnosu na konkurenciju, upravljaju vlastitom on-line reputacijom te analiziraju zadovoljstvo gostiju kroz in-stay i post-stay komunikaciju. Elarion Hospitality trenutno koriste Valamar i Blue Sun hoteli te Hotel Dubrovnik.

Elarion Hospitality omogućuje hotelima da povećaju popunjenost vlastitih smještajnih kapaciteta i upravljaju online reputacijom na brz i efikasan način - detaljnim pregledom svih ocjena i komentara sa svih servisa na jednom mjestu unutar platforme.

Jedna od strateških odrednica Alfateca je Elarion platforma, rješenja i proizvodi od kojih u budućnosti očekujem značajniji rast izvoza naše tvrtke. Na ovogodišnjem nastupu na WTM turističkom sajmu u Londonu kvalitetno smo predstavili naše Elarion Hospitality rješenje namijenjeno hotelijerima i kampovima. Tijekom sajma uspoređivali smo naše rješenje sa svjetski poznatom konkurencijom, te smo potvrdili da Elarion Hospitality rješenje ima veću analitičku moć, brzinu i točnost rezultata strojnog učenja. Posebno me veseli što je ovo samo jedno od rješenja u nizu koje je proizašlo iz naše AI platforme, te je u pripremi još nekoliko vrlo interesantnih rješenja baziranih na umjetnoj inteligenciji, istaknuo je Marko Kornfeld, direktor Alfatec Group.

Kako je pojasnio, Alfatec Elarion je big data i AI platforma koja izvlači podatke iz bilo kojeg izvora te ih pretvara u korisne informacije i duboko znanje. Dio te platforme je i Elarion Hospitality, rješenje bazirano na SaaS modelu naplate koje kroz jedinstveno korisničko sučelje omogućuje jednostavan uvid u analitiku, usporedbu cijena vlastitih smještajnih kapaciteta u odnosu na konkurenciju te na taj način hotelu omogućuje povećanje popunjenosti svojih kapaciteta kao i prihoda. Tako hoteli dobivaju pouzdanu podršku za kreiranje najbolje cjenovne strategije kako bi maksimizirali prihode, profitabilnost i broj rezervacija.

Uz precizno praćenje i analizu zadovoljstva i potreba gostiju u stvarnom vremenu, hoteli podižu kvalitetu svoje usluge na temelju analiza, ojačanih algoritmima strojnog učenja i umjetne inteligencije nakon odjave gosta.
Da je online reputacija važna, znaju svi u turističkom sektoru, a uz Elarion Hospitality, hoteli mogu spriječiti negativne povratne informacije kroz primjenu In-Stay anketa koje preveniraju ostavljanje negativnih komentara gostiju na ranim OTA i Review web stranicama.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju