Dubrovnik uvodi Spotie kao službenu aplikaciju za događanja

Hrvatska mobilna aplikacija za događaje potpisala je ekskluzivni ugovor s jednom od najpoželjnijih destinacija svijeta. U Dubrovniku je krajem 2012. godine potpisan ugovor čija je realizacija krenula danas, odnosno uvođenje inovativnog Spotie lokacijski baziranog servisa i mobilne aplikacije za događanja na području Grada Dubrovnika.

Zimo
Zimo
Matija Zlatarek | 24.01.2013. / 12:43 komentari
Dubrovnik uvodi Spotie kao službenu aplikaciju za događanja

Hrvatska mobilna aplikacija za događaje potpisala je ekskluzivni ugovor s jednom od najpoželjnijih destinacija svijeta. U Dubrovniku je krajem 2012. godine potpisan ugovor čija je realizacija krenula danas, odnosno uvođenje inovativnog Spotie lokacijski baziranog servisa i mobilne aplikacije za događanja na području Grada Dubrovnika. Potpisnici ugovora su Turistička Zajednica Grada Dubrovnika i tvrtka Exploro d.o.o., vlasnik Spotie.com projekta, a uz punu potporu grada Dubrovnika.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Projekt Spotie je prepoznat i sufinanciran od strane Ministarstva turizma u projektu „Inovativni turizam“.

Kako su naveli iz startupa, ovim ugovorom Dubrovnik dobiva snažnu platformu za informiranje posjetitelja o svim aktualnim događanjima u gradu i okolici, te snažan promotivni alat koji će pomoći u širenju dubrovačkog branda društvenim mrežama. S druge strane, posjetitelji su dobili mogućnost da se informiranju trenutno o događanjima u svojoj okolini, odaberu najinteresantnije i ostvare punu interakciju s događajem i drugim posjetiteljima.

Spotievci su tako predstavili novu verziju svog servisa orijentiranu na destinacijski management, uz aktualnu verziju koja cilja na organizatore konferencijskih događaja koji žele putem ove platforme ostvariti punu interakciju s posjetiteljima događaja putem smartphonea.

Također je predstavljen i „Spotie Wall“ preko kojeg posjetitelji Dubrovnika koji nisu smartphone korisnici mogu vidjeti aktualna događanja u Zidinama i okolici, putem info panela postavljenim na više lokacija u Gradu.

Da podsjetimo, Spotie je domaći startup projekt nastao na ideji da smartphone korisnicima pruži informacije o događanjima bazirane na njihovoj trenutnoj lokaciji, a ista ideja je osvojila brojna priznanja na domaćoj i svjetskoj startup sceni, uključujući i nagrade HGK, te poziv na TechCrunch Discrupt konferenciju u Pekingu krajem 2011. godine, gdje je proizvod službeno lansiran i predstavljen javnosti.

Za više informacija o Spotie projektu posjetite službenu web stranicu.

Vezane vijesti