Galerija

Britanska niskotarifna aviokompanija Easyjet našla se na udaru hakera.

Ukradeni su podaci devet milijuna klijenata, odnosno njihove e-mail adrese i putni podaci.

Kompanija je objavila i kako su ukradeni podaci o kreditnim karticama više od dvije tisuće njihovih putnika. Napad se dogodio u siječnju, te je prijavljen nadležnim tijelima. Čini se da ukradeni podaci zasad nisu zloupotrebljeni.

Nisu otkrili što se točno dogodilo, kad, ni koliko im je dugo trebalo da napad otkriju. Još nije poznato točno kako su hakeri dobili pristup osjetljivim podacima putnika ni koliko dugo su imali pristup sustavu EasyJeta.

Čim smo postali svjesni napada, odmah smo poduzeli odgovarajuće korake i angažirali vodeće forenzičke stručnjake koji istražuju cijeli slučaj, stoji u službenoj objavi.

O cijelom su incidentu obavijestili i britansku agenciju za zaštitu osobnih podataka.

Kibernetičku sigurnost naših sustava shvaćamo veoma ozbiljno i imamo veoma snažne sigurnosne mjere kako bismo zaštitili osobne podatke naših klijenata. No, ovo kibernetički napadi postaju sve sofisticiraniji, istaknuo je u objavi izvršni direktor EasyJeta, Johan Lundgren.

Iz tvrtke su poručili kako će kontaktirati sve putnike čiji su podaci kompromitirani te ih upozoriti da budu "posebno pozorni, pogotovo ako počnu dobivati neželjenu poštu". Putnici bi trebali biti kontaktirani u sljedećih tjedan dana.

Ako ste u nekom trenutku putovali EasyJetom trebali biste biti posebno oprezni prilikom otvaranja e-mailova nepoznatih pošiljatelja. Ako ste kupovali kartu kreditnom karticom, obratite pozornost na troškove te prijavite banci ili izdavatelju kartice bilo kakve neobične aktivnosti.