Dvije godine nakon što je na automobilskom sajmu u Genevi održanom prije početka koronakrize predstavio Q4 e-tron, Audi je jučer napokon službeno predstavio konačne verzije dva modela koji bi uskoro trebali pojaviti na tržištu. Riječ je o modelima Q4 e-tron i Q4 Sportback e-tron iz kategorije kompaktnih električnih SUV-ova (s dimenzijama sličnim Audiju A3) koji su, za razliku od originalnog e-trona, bazirani na VW-ovoj platformi za električna vozila MEB. Ta platforma garantira, naglašavaju na Electreku, “niže cijene i veće proizvodne kapacitete”.

Oba modela odišu luksuzom i agresivnim sportskim dizajnom i nema sumnje da će, kada se pojave na cestama, privlačiti poglede, a nije teško pretpostaviti da će mnogim kupcima električnih vozila upravo ova dva modela biti na radaru te da će razmisliti o njima, usprkos sve većoj konkurenciji na tržištu.

Audi Q4 e-tron (Foto: Audi)

Audio Q4 i Q4 Sportback e-tron bit će dostupni u verzijama s dva modela baterija - snage 55 kWh i 82 kWh, dometa s jednim punjenjem baterije od 340 pa do 520 km prema WLTP-u, što su respektabilne brojke. Oba modela podržavaju brzo punjenje do 125 kW te u njemačkoj kompaniji kažu da se baterija od 5 do 80 posto kapaciteta može u idealnim uvjetima napuniti u manje od 40 minuta.

Što se unutrašnjosti tiče, jasno je da dominira tehnologija - iza volana nalazi se 10,25-inčni ekran na kojem se prikazuju svi za vožnju bitni podaci, a uz nadoplatu dostupan je i HUD (heads-up display) koji digitalne obavijesti ili upute o navigaciji postavlja preko stvarnih elemenata u vanjskom svijetu. U osnovnom modelu dolazi infotainment ekran dijagonale 10,25 inča, dok je za one koji plate malo više dostupan veći, 11,6-inčni ekran osjetljiv na dodir. Također, uz nadoplatu, automobili se mogu opremiti i zvučnicima iz Sonosa.

Početna cijena modela Q4 e-tron trebala bi iznositi 41.900 eura, dok će model Sportback biti 2 tisuće eura skuplji. Na njemačkom tržištu automobili bi se trebali pojaviti već za dva mjeseca, a nakon toga njihova bi prodaja trebala početi na drugim europskim tržištima, a do kraja godine i u SAD-u.

Izvor: Electrek