Električni kompaktni SUV modeli: Audi predstavio Q4 e-tron i Q4 Sportback e-tron

Oba modela odišu luksuzom i agresivnim sportskim dizajnom i nema sumnje da će, kada se pojave na cestama, privlačiti poglede.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 15.04.2021. / 12:37 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Dvije godine nakon što je na automobilskom sajmu u Genevi održanom prije početka koronakrize predstavio Q4 e-tron, Audi je jučer napokon službeno predstavio konačne verzije dva modela koji bi uskoro trebali pojaviti na tržištu. Riječ je o modelima Q4 e-tron i Q4 Sportback e-tron iz kategorije kompaktnih električnih SUV-ova (s dimenzijama sličnim Audiju A3) koji su, za razliku od originalnog e-trona, bazirani na VW-ovoj platformi za električna vozila MEB. Ta platforma garantira, naglašavaju na Electreku, “niže cijene i veće proizvodne kapacitete”.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Slika nije dostupna Početna cijena 100 tisuća eura: Audi predstavio brutalnu električnu zvijer

Oba modela odišu luksuzom i agresivnim sportskim dizajnom i nema sumnje da će, kada se pojave na cestama, privlačiti poglede, a nije teško pretpostaviti da će mnogim kupcima električnih vozila upravo ova dva modela biti na radaru te da će razmisliti o njima, usprkos sve većoj konkurenciji na tržištu.

Audio Q4 i Q4 Sportback e-tron bit će dostupni u verzijama s dva modela baterija - snage 55 kWh i 82 kWh, dometa s jednim punjenjem baterije od 340 pa do 520 km prema WLTP-u, što su respektabilne brojke. Oba modela podržavaju brzo punjenje do 125 kW te u njemačkoj kompaniji kažu da se baterija od 5 do 80 posto kapaciteta može u idealnim uvjetima napuniti u manje od 40 minuta.

Što se unutrašnjosti tiče, jasno je da dominira tehnologija - iza volana nalazi se 10,25-inčni ekran na kojem se prikazuju svi za vožnju bitni podaci, a uz nadoplatu dostupan je i HUD (heads-up display) koji digitalne obavijesti ili upute o navigaciji postavlja preko stvarnih elemenata u vanjskom svijetu. U osnovnom modelu dolazi infotainment ekran dijagonale 10,25 inča, dok je za one koji plate malo više dostupan veći, 11,6-inčni ekran osjetljiv na dodir. Također, uz nadoplatu, automobili se mogu opremiti i zvučnicima iz Sonosa.

Slika nije dostupna Audi donio odluku koja jasno daje do znanja da se bliži kraj jedne velike ere: "Više nećemo razvijati nove motore s unutarnjim sagorijevanjem"

Početna cijena modela Q4 e-tron trebala bi iznositi 41.900 eura, dok će model Sportback biti 2 tisuće eura skuplji. Na njemačkom tržištu automobili bi se trebali pojaviti već za dva mjeseca, a nakon toga njihova bi prodaja trebala početi na drugim europskim tržištima, a do kraja godine i u SAD-u.

Izvor: Electrek

 

Vezane vijesti