Električni Polo za mase: Najmanji električni VW mogao bi stajati samo 20 tisuća eura

Volkswagen misli ozbiljno kada je u pitanju elektrifikacija njihovih automobila te je pokrenuo projekt razvoja vozila veličine sadašnjeg Pola čiji će najjači adut biti cijena.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 30.11.2020. / 08:20 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

U Volkswagenu su gotovo sve karte bacili na elektrifikaciju svojih vozila. Nedavno su tako najavili kako će povećati svoja ulaganja u razvoj električnih automobila, digitalnu i autonomnu tehnologiju na čak 73 milijarde eura tijekom sljedećih pet godine. Također, već su predstavili i modele ID.3 i ID.4 s kojima će pokušati osvojiti tržište na kojem najveći udio ima Tesla, ali i na kojem je sve veća konkurencija ostalih tradicionalnih proizvođača automobila.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute

Slika nije dostupna Šef VW-a bacio rukavicu izazova Musku: “Bit će to utrka s Teslom”

S ciljem osvajanja što većeg dijela tog tržišta u budućnosti Volkswagen je pokrenuo projekt nazvan “Small BEV”, odnosno projekt razvoja malog električnog vozila s baterijskim pogonom veličine sadašnjeg Pola. Glavni naglasak u tom vozilu bit će stavljen na cijenu, koja bi, prema izvještaju Reutersa, mogla iznositi samo između 20 i 25 tisuća eura. Nažalost, trenutačno nije poznato više informacija o planovima njemačkog automobilskog diva, tako da ćemo morati sačekati nove podatke o snazi motora i baterije te dosegu takvog vozila. Također, nije poznato niti kada bi mogli predstaviti električni VW veličine Pola.

Jedan od razloga razvoja pristupačnog e-automobila jest očekivanje još većih klimatskih regulativa te u Njemačkoj kompaniji vjeruju kako će jača pravila vezana uz emisije stakleničkih plinova utjecati na povećanje udjela hibrida i električnih vozila na 60 posto do 2030., objavili su na Reutersu. Podsjetimo, nedavno je i Musk spomenuo mogućnost da Tesla u budućnosti napravi automobil slične cijene, oko 25 tisuća dolara, no također trenutačno nema nikakvih konkretnih informacija o takvom vozilu.

Slika nije dostupna Atraktivan električni SUV-a s dosegom većim od 500 km: Predstavljen VW ID.4

Cijena je, naravno, samo jedan od problema za sve koji razmišljaju o zamjeni benzinca i dizelaša električnih automobilom. Ostali problemi vezani su za bateriju, odnosno njezinu izdržljivost i punjenje. Doseg baterijskih vozila manji je u odnosu na one s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, a veliki je problem i trajanje punjenja, kao i nedovoljan broj punionica. Ti bi se problemi s vremenom trebali riješiti te se ulaže veliki novac u povećanje broja punionica, a uz niže cijene vozila očekuje se kako će broj vlasnika e-vozila rasti sve većom brzinom u budućnosti.

 

Vezane vijesti