Električni SUV za mlađe generacije: Uskoro stiže Volvo EX30

Za manje od mjesec dana saznat ćemo sve službene informacije o električnom automobilu s kojim Volvo želi osvojiti generaciju Z.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 09.05.2023. / 13:38

Volvo (Foto: Afp)

Volvo se želi okrenuti i mlađim korisnicima i osobama koje tek ulaze u svijet električnih vozila te ne traže luksuzna (i skupa) vozila poput modela EX90, već žele atraktivan SUV manjih dimenzija i sportskog duha koji će moći voziti gradskim ulicama. Kako izgleda taj automobil, kakve opcije ima te koliko će stajati (što bi moglo biti od presudne važnosti za njegovu prodaju) saznat ćemo uskoro jer su iz ove kompanije najavili globalno predstavljanje modela EX30 za manje od mjeseca dana, točnije - 7. lipnja.

  Zeekr 009 Stižu novi SUV i monovolumen: Otkriveni prvi detalji o novim električnim automobilima Volva

Istog dana bit će otvorene i rezervacije za njegovu narudžbu. O ovom se automobilu govori već neko vrijeme te je Volvo čak objavio i teaser videozapis na kojem možemo vidjeti siluetu vozila i neke njegove detalje. Što se samih opcija tiče, o njima iz Volva nisu govorili, no neke od njih objavili su na Car Magazineu.

Prema tim informacijama koje su, dakle, neslužbene, Volvo EX30 baziran je na Sustainable Experience Architecture (SEA) platformi koju je razvio Geely, a koja se već koristi u vozilima Smart #1 i Zeekr X. Kako je riječ o automobilima dužine oko 4,3 metra, čini se kako će, barem po dimenzijama, Volvo EX30 biti konkurent vozilima poput Hyundai Kone, Mini Countrymana i nadolazećeg Renault 4 EV-a. Na Car Magazineu spominju i 68kWh bateriju i doseg između 400 i 480 kilometara s jednim punjenjem.

  Slika nije dostupna U Volvu se slažu s većinom vozača: Neće uvoditi pretplatu na opcije poput grijanih sjedala u automobilima

Ako će vozilo zaista biti namijenjeno mlađim generacijama, jasno je kako treba očekivati atraktivan i sportski dizajn nadolazećeg SUV-a. Da je okretanje mladima dio buduće taktike Volva još je prošle godine najavio izvršni direktor tvrtke Jim Ryan u jednom intervjuu. Trenutačno se ne obraćamo se generaciji Z, brend u biti nikada nije bio okrenut mlađim generacijama. Sada apsolutno idemo u tom smjeru, komentirao je Ryan.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti