I dok još uvijek traju rasprave zašto i zbog čega je Mark Zuckerberg odlučio potrošiti 16 milijardi američkih dolara za kupovinu WhatsAppa, ova infografika otkriva način zarade najpopularnije društvene mreže na svijetu.

Ako vam do sada možda nije bilo do kraja jasno na koji način Facebook generira ogromne prihode, sada više ne biste trebali imati dvojbi ili nedoumica. Samo prošle godine je Facebook ostvario prihode nešto manje od osam milijardi američkih dolara, a prikazane su i zarade u prošlim godinama. Brojke, kao što to lijepo zaključuje ova infografika, govore same za sebe, Facebooku, razno raznim špekulacijama o "skoroj propasti" prihodi rastu iz godine u godinu, Mark Zuckerberg definitivno zna što radi...

Uostalom, mnogi od najpoznatijih svjetskih brandova plaćaju svoje promotivne kampanje na Facebooku, tu su oglasi, prihodi od igara, zapravo je Facebook u pravom smislu, osim mjesta za virtualno druženje, istinska tvornica novca. Koliko će se ovakav trend i hoće li se uopće nastaviti u budućnosti, ne znamo, ali znamo da mu za sada ide više nego dobro. I svaka investicija, pa čak i tako velika kao što je slučaj s posljednjoj vezanom uz WhatsApp, sigurno ima smisla, koliko god se svima činilo baš suprotno...