Facebookovi oglasi će uskoro postati relevantniji, nekima i naporni. Kao što je to slučaj s Googleom, tako će uskoro biti i kod Facebooka.

Ono što ćete pretraživati na webu, odrazit će se na oglase koji će se prikazivati kad budete pregledavali vaš zid na Facebooku. Oglasi na Facebooku do sada su se prikazivali na temelju informacija koje oglašivač postavi, te na temelju stranica kojih ste fan, odnosno načina na koji komunicirate sa stranicama ili aplikacijom.

No od sada, prvo u SAD-u, a zatim u ostatku svijeta, Facebook će uključiti i informacije od nekih stranica i aplikacija koje koristite. Primjerice, kupujete li novi TV, vjerojatno ćete pretraživati na webu što kupiti. Facebook će koristiti te informacije i prikazivat vam oglas s ponudama TV-a koji bi vam pomogli u odabiru kupnje, a kasnije bi vam se mogli prikazivati oglasi druge potrošačke elektronike.

Naravno, sve ovo možete isključiti, no izgleda kako Facebook takve stvari otežava za korisnika kako bi čim više njih zadržalo default postavke. Nikome se ne da isključivati svaki oglas ili kliknuti da “nije relevantan”, jednostavnije je preskočiti isti. Facebooku ovo očito odgovara.

S obzirom da je za sada ovo dostupno u SAD-u, nećemo se previše zamarati s postavkama tako dugo dok ovaj način ne dođe i do nas.