Mark Zuckerberg uvjeren je kako ćemo u budućnosti u brojnim igrama uživati na potpuno drukčiji način - u virtualnoj stvarnosti. Još prije sedam godina za 2 milijarde dolara preuzeli su Oculus VR, jednog od lidera VR tehnologije te su vjerovali kako će do 2021. virtualna stvarnost postati važan dio naših života. To se, jasno, nije dogodilo i čini se kako ćemo morati sačekati još neko vrijeme prije nego nam VR uređaji postanu zanimljivi.
Problem je što je cjelokupno VR iskustvo i dalje prilično skupo, kao što niti tehnologija nije napredovala željenom brzinom te i dalje ne postoji neka aplikacija ili igra koja bi oduševila korisnike i zbog koje bi mnogi odlučili uložiti novac u kupovinu uređaja poput Oculusa Quest ili Rift.
Ipak, to ne znači da su u Facebooku odustali od svojih velikih planova oko VR-a, što dokazuje i njihova posljednja akvizicija. Naime, ovaj su tjedan objavili da su kupili tvrtku BigBox VR koja je prošle godine predstavila VR igaru Population: One. Igra je predstavljena prije 9 mjeseci i od tada je jedna od najuspješnijih i najpopularnijih igara na platformi Oculus, a osim na Oculus Storeu, dostupna je i na Steamu.
S obzirom na sličnost s jednom od najpopularnijih igara za mobilne uređaje i računala posljednjih godina, mediji su je prozvali Fortniteom virtualne stvarnosti. U virtualnom svijetu Population: Onea sudjeluje maksimalno 24 igrača koji se povezuju i natječu, ali i druže. Iz Facebooka nisu htjeli reći kakvi su im konkretni daljnji potezi nakon akvizicije, no jasno je kako razmišljaju o velikim stvarima: “BigBox VR ima velike planove za budućnost POP:Onea i za ostale projekte”, napisao je na blogu Mike Verdu, potpredsjednik sadržaja u Facebookovom Virtual Reality Labsu.
Ovo je samo jedna u nizu Facebookovih akvizicija VR kompanija - među inim, preuzeli su i Downpour Interactive, Ready at Dawn, Sanzrau Games i druge, a s obzirom na to da ulažu velika sredstva u virtualnu stvarnost, jasno je kako će s preuzimanjima nastaviti i dalje.
Izvor: The Verge