Od kada je lansirana u 2011., metrika “People Talking About” pokušala je biti relevantan podatak koliko je Facebook fan stranica aktivna, odnosno koliko ima komunikacije sa svojim fanovima.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

Broj se bazirao na temelju zadnjih 7 dana interakcije i rasta, no nikad nije zadovoljila vlasnike stranica, pa je tako sada permanentno uklonjena s Facebookovih Insightsi i bit će uklonjena s fan stranica do kraja godine, prenose SocialBakersi.

Iz Facebooka poručuju kako ovu metriku trebate zamijeniti relevantnijim podacima koji se nalaze u Insightsima, a koji nisu dostupni javnosti, odnosno trebali bi više obratiti pažnju na metrike poput “Reach”, “Engagement” i ostale kako bi izvukli maksimum o tome kako vaša stranica napreduje, te kako izvući maksimum od svojeg marketinškog budžeta.

Postanite fan na Facebooku ako već niste!