Kako bi stigao do novih korisnika, Facebook je lansirao Lite verziju svoje aplikacije koja omogućuje zemljama u razvoju korištenje njihovog servisa bez velike potrošnje podatkovnog prometa.

Sama aplikacija manja je od 1Mb, što usporedno s normalno aplikacijom od 97Mb pokazuje drastičnu razliku. Nadalje, aplikacija neće imati video, najbrže rastući dio Facebooka, no isto tako najvećeg potrošača podatkovnog prometa. Aplikacija će imat ostale funkcionalnosti kao što su news Feed i fotografije.

Razlog ove aplikacije jest da je podatkovni promet još uvijek skup u zemljama u razvoju, a Facebook zajedno s projektom internet.org želi omogućiti internet svakom čovjeku na planetu, gdje god se on nalazio.

Isto tako, Facebook je naravno u interesu imat čim više korisnika kojima će moći prikazivati oglase, od kojih ujedno i kompanija živi.

Facebook Lite će prvo biti lansiran za Azijsko tržište, a kasnije i u Latinskoj Americi, Africi i Europi (u narednim tjednima).