Facebook novom opcijom najavio rat lažnim vijestima

Ako na Facebooku vidite mali "i" gumb, dio ste testiranja koje ovaj društveni medijski div provodi u sklopu svog rata protiv lažnih vijesti.

Monika Nožić
Monika Nožinić | 10.10.2017. / 23:40 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon nedavne pucnjave u Las Vegasu, Facebook se opet suočio s poplavom lažnih vijesti, a u borbi da korisnicima prikazuju točne informacije, sada su najavili novi alat.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Popularna društvena mreža počela je testirati novu opciju koja će korisnicima dati dodatni kontekst oko članaka koje čitaju na News Feedu.

Facebook je nakon prošlogodišnjih predsjedničkih izbora u Americi dao obećanje da će spriječiti širenje lažnih vijesti pa je sada predstavio i svoje novo rješenje za ovaj problem.

Popularna društvena mreža tako je počela testirati novu opciju koja će korisnicima dati dodatni kontekst oko članaka koje čitaju na News Feedu, kako bi bili informiraniji što dijele, čemu vjeruju i što čitaju.

Onima koje je Facebook odabrao za testiranje, iznad naslova članaka bit će vidljivo malo slovo "i". Klikom na njega dobit ćete puno više dodatnih informacija, poput izvora članka, informacije o onome tko ga je objavio, kao i neke dodatne informacije kroz dio srodnih članaka, što može biti alat za provjeru autentičnosti informacija. Također, bit će vidljivi i podaci o tome kako se članak dijeli na Facebooku, odnosno u kojim je dijelovima svijeta popularan.

Tim koji se mjesecima bori protiv širenja lažnih vijesti najnoviji alat kreirao je zbog korisnika koji su od Facebooka tražili više informacija o tome što čitaju. Iz kompanije navode da je ovaj test tek u svojim počecima i dodaju kako na većini stranica neće biti nikakvih vidljivih promjena.

Pogledajte videozapis:

 

Vezane vijesti