Da je Facebooku fokus iskustvo korištenja na mobilnim uređajima više nije nikakva novost jer polovica korisnika pristupa ovoj društvenoj mreži upravo s njih, pa ni ne čudi da se u Facebooku trude izraditi najbolje moguće iskustvo korištenja.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Bez puno najava, kompanija je objavila novi dizajn brand stranica za mobilni web i iOS aplikaciju, a uskoro će novi dizajn stići i za Android, te web verziju.

Naglasak novog dizajna je svakako na interaktivnim elementima, kao što su Like, Check In, Message i dijeljenje samih stranica, umjesto na sam sadržaj. Iako ovo nije neka pretjerana inovacija iz Facebooka, naglaskom na ove elemente Facebook želi postići maksimalnu moguću interakciju između fanova i brand stranica, a sve to kako bi brandovi trošili čim više novaca na oglašavanje.

Kako izgledaju nove brand stranice možete pogledati u nastavku.

Facebook obnovio mobilnu verziju stranice za brandove