Facebook navodno priprema iznenađenje za korisnike koji će s lijeve i desne strane svog news feeda vidjeti ogromne reklame te video oglase koji će trajati 15 sekundi.

Zamislite situaciju u kojoj otvorite Facebook i s lijeve i desne strane vam se pojave ogromne reklame primjerice za WC papir ili Coca Colu. Upravo tako nešto bi nas moglo čekati od ljeta ove godine, ako je vjerovati izvorima Ad Agea, koji kaže kako bi nas uz ove ogromne i skupe reklame mogle dočekati i četiri video reklame koje bi se automatski pokretale i trajale bi 15 sekundi.

Te video reklame mogle bi ciljati na žene i muškarce iznad i ispod 30 godina. Iako bi ovakvi oglasi bili možda i previše za same korisnike, Facebook bi mogao u blagajnu strpati čak 4 milijuna dolara dnevno, no vrijede li te reklame tih novaca? Vjerujemo kako će korisnici početi napuštati Facebook ukoliko nas zatrpaju ovakvim reklamama.

Osobno smatram da Facebook neće uvesti ovakve reklame, jer do sada to nije bio slučaj, no vjerojatno će ih testirati na maloj skupini svojih korisnika. Što vi mislite? Možemo li očekivati ovakve reklame?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju