Kako bi se proširio mogućnosti komunikacije korisnika, Facebook je omogućio ugradnju postova bilo da se radi o statusu, hashtagu, videu ili fotografijama.

Ovim potezom Facebook bi mogao doći i do onih korisnika koji nisu često na Facebooku ili nisu uopće, a posjećuju neke news portale. Primjerice nemate profil na Facebooku, a čitate recimo ZIMO, vidjet ćete post s Facebooka ukoliko ga mi ugradimo na naše stranice.

Ukoliko želite omogućiti ugradnju postova, oni moraju biti javni i mali trik je da morate instalirati Facebookov plugin na svoju stranicu. Ugradnja je jednaka kao i da ugrađujete gumb like, tako da oni koji su to već radili neće imati problema, no opet nešto je kompliciranije nego ugradnja recimo tvita ili Instagram videa.

Pozitivna strana priče jest da kada kliknete na lajk gumb illi komentirate, vaše aktivnosti će se pojaviti u realnom vremenu i na Facebooku i na postu koji ste ugradili u stranicu.

Svakako dobra stvar za vlasnike web stranica koji bi ovom ugradnjom postova mogli dovući još prometa na svoje stranice.

Foto: Dribble, Mashable

Facebook po uzoru na Twitter omogućio ugrađivanje postova