Facebook polako 'ubija' web portale te platforme poput WordPressa i Medium-a

Facebook je definitivno platforma na kojoj “žive” gotovo svi mediji, a da su toga itekako svjesni govori posljednja značajka koja omogućuje portalima da direktno na Facebooku stvaraju multimedijom bogati sadržaj kakvog nećete vidjeti na web stranicama.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 13.05.2015. / 17:31

Facebook polako 'ubija' web portale te platforme poput WordPressa i Medium-a

Facebook je definitivno platforma na kojoj “žive” gotovo svi mediji, a da su toga itekako svjesni govori posljednja značajka koja omogućuje portalima da direktno na Facebooku stvaraju multimedijom bogati sadržaj kakvog nećete vidjeti na web stranicama.

Osim što sve više tvrtki otvara fan stranice na Facebooku, te sve manje službene web stranice, ove nove mogućnosti dobro će doći onima koji žele uštedjeti na izradi web portala.

S obzirom da sve više ljudi čita novosti na Facebooku putem mobilnog uređaja, problem se javlja jer u prosjeku kad kliknete na neki link trebate čekati 8 sekundi na učitavanje stranice. Facebook je zato ponudio alternativno rješenje oko kojeg bi se svi mediji trebali itekako zapitati.

National Geographic, New York Times, Buzz Feed i ostali medijski giganti direktno surađuju s Facebookom kako bi usavršili Instant Articles, značajku koja zadržava korisnike unutar Facebooka, te im pruža multimedijalno bogati članak na jedan dodir bez čekanja.

Ruku na srce, ali 99% ljudi nije briga gdje pročita vijest, bitno im je da ju pročitaju i da istu vide čim prije, bez čekanja. Tako će Instant Articles vrlo vjerojatno zaživjeti među korisnicima najpopularnije društvene mreže na svijetu, te će svatko moći kreirati svoju medijsku stranicu i objavljivati sadržaj kakav žele.

Audio zapis, video zapis, interaktivne karte, plus mogućnost ugrađivanja oglasa sa web stranice, samo je dio priče koje je Facebook ponudio određenim medijskim kompanijama, a vjerujem da ćemo svi mi koji se bavimo medijima morati dobro promisliti što i kako dalje. Činjenica je da se sve više novaca treba trošiti na oglašavanje, a isto tako interakcija s fanovima će biti daleko veća ako članak objavite direktno na Facebooku.

Važno je spomenuti da se svi članci mogu dijeliti na Twitteru i Pinterestu, barem za sada, te slati putem Messengera, javno na Facebooku ili putem emaila, sasvm dovoljno!

Više o svemu možete saznati na službenim stranicama, te u videu ispod.

Introducing Instant Articles from Facebook on Vimeo.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti