Nakon što Facebook nije uspio kupiti Snapchat, Zuckerberg je odlučio napraviti kopiju te aplikacije, no pokazalo se kako korisnici više vole originalni Snap nego Facebookov Slingshot, aplikaciju koju je ova kompanija ugasila nakon godine dana. Kako posebna aplikacija nije privukla korisnike, Zuckerberg se odlučio na drugačiji pristup te je u svoje već postojeće aplikacije sa stotinama milijuna korisnika implementirao neke opcije koje je popularizirao Snapchat. Dok opcija Storeis nije ostvarila uspjeh unutar Facebookove aplikacije i Messengera, postala je iznimno popularna na Instagramu na kojem se koristi više nego na Snapchatu.

Nova aplikacija na koju je Zuckeberg bacio oko jest Houseparty – riječ je o aplikaciji koju je razvila kompanija Life On Air, najpoznatija po Meerkatu koji je pokrenuo tržište prijenosa uživo na društvenim mrežama (iako na kraju sam Meerkat "nije preživio", tj. nije se mogao nositi s konkurencijom Facebooka i Twittera). Houseparty je aplikacija za grupni videochat koja je sve popularnija među tinejdžerima, a kako se ranije govorilo da Facebook ima problem s tinejdžerima kojima više nije toliko zanimljiv jer su na njemu i njihovi roditelji, djedovi i bake, jasno je kako Zuckerberg posebno prati trendove među mladima te mu je u interesu da što više tinejdžera koristi njegove aplikacije.

Aplikacija koju razvijaju navodno se zove Bonefire i nedavno je predstavljena dijelu zaposlenika ove kompanije, a Facebook bi je mogao predstaviti tijekom jeseni. Na The Vergeu podsjećaju kako Houseparty obuhvaća dva velika trenda na društvenim mrežama te je u skladu s nedavno objavljenom novom misijom Facebooka – riječ je o videoaplikaciji čiji je cilj povezivanje grupe prijatelja.

Ovo nije jedina aplikacija koju trenutno razvija Zuckerbergova kompanija. Navodno testiraju aplikaciju Talk koja će biti namijenjena komunikaciji mladih s njihovih djedovima i bakama – iz Facebooka ne žele komentirati informacije niti o Bonfireu niti o Talku.

Izvor: The Verge