Facebook redizajnirao gumb “Like” i “Share”

Gumb koji često koristimo svakako je Facebookov Like, možda malo manje Share. Dokaz tome je da Like i Share svaki dan ugledamo čak 22 milijarde puta na preko 7.5 milijuna stranica.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 06.11.2013. / 23:12

Facebook redizajnirao gumb “Like” i “Share”

Gumb koji često koristimo svakako je Facebookov Like, možda malo manje Share. Dokaz tome je da Like i Share svaki dan ugledamo čak 22 milijarde puta na preko 7.5 milijuna stranica.

Ova dva gumba nose velik promet na stranice, prema mnogima najviše od svih društvenih mreža. Danas je Facebook predstavio novi dizajn gumba koji je sada uočljiviji, a sve u svrhu da ljudima pomogne kako bi lakše i jednostavnije dijelili sadržaj na webu.

Gumbi će postati dostupni svima u narednim tjednima, a oni koji već imaju ugrađeni Like odnosno Share novi dizajn će se automatski ažurirati. Novost je da je pojednostavljena mogućnost ugradnje Like i Share gumba jedan pokraj drugog ili samo Share zasebno.

Više o svemu možete pročitati na Facebookovim stranicama.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti