Facebook redizajnirao gumb “Like” i “Share”

Gumb koji često koristimo svakako je Facebookov Like, možda malo manje Share. Dokaz tome je da Like i Share svaki dan ugledamo čak 22 milijarde puta na preko 7.5 milijuna stranica.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 06.11.2013. / 23:12 komentari
Facebook redizajnirao gumb “Like” i “Share”

Gumb koji često koristimo svakako je Facebookov Like, možda malo manje Share. Dokaz tome je da Like i Share svaki dan ugledamo čak 22 milijarde puta na preko 7.5 milijuna stranica.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Ova dva gumba nose velik promet na stranice, prema mnogima najviše od svih društvenih mreža. Danas je Facebook predstavio novi dizajn gumba koji je sada uočljiviji, a sve u svrhu da ljudima pomogne kako bi lakše i jednostavnije dijelili sadržaj na webu.

Gumbi će postati dostupni svima u narednim tjednima, a oni koji već imaju ugrađeni Like odnosno Share novi dizajn će se automatski ažurirati. Novost je da je pojednostavljena mogućnost ugradnje Like i Share gumba jedan pokraj drugog ili samo Share zasebno.

Više o svemu možete pročitati na Facebookovim stranicama.

Vezane vijesti