Facebook smanjuje broj promotivnih postova u News Feedu

Ovo su super vijesti za korisnike, no ne i za brandove, odnosno fan stranice koje promoviraju svoj sadržaj kako bi dosegli čim više korisnika.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 15.11.2014. / 08:37 komentari
Facebook smanjuje broj promotivnih postova u News Feedu

Ovo su super vijesti za korisnike, no ne i za brandove, odnosno fan stranice koje promoviraju svoj sadržaj kako bi dosegli čim više korisnika.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Sustav protuzračne obrane Patriot u Ukrajini Američki stručnjaci upozoravaju Ovaj američki sustav protuzračne obrane postao je top-oružje, ali i top-meta za Ruse Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka

Facebook, osim što je smanjio doseg postova stranica, sada uskraćuje korisnicima i doseg postova u kojima žele progurati svoje proizvode ili usluge. Razlog tome, navodi se, jest istraživanje korisnika koji su rekli da ne žele vidjeti toliko promotivnih postova stranica čiji su fanovi, koji im čak više smetaju nego plaćeni oglasi.

Facebook je odlučio kako će s početkom sljedeće godine smanjiti doseg takvih postova u kojima se nešto promovira, a koji se pojavljuju u News Feedu, pogotovo onih koji se ponavljaju, nešto nalik ovom ispod.

Facebook smanjuje broj promotivnih postova u News Feedu

“Od sada ćemo odrediti novu količinu sadržaja za promotivne postove, a sve to kako bi ljudi vidjeli ono što žele od fan stranica.”

Drugim riječima, stranice koje će objavljivati promotivne postove mogu očekivati drastičan organski pad dosega u narednom razdoblju.

Ove promjene neće povećati broj oglasa u News Feedu, već je ideja natjerati vlasnike fan stranica da manjim intenzitetom promoviraju sadržaj, odnosno više novaca troše na oglašavanje.

“Većina fan stranca neće biti ugrožena ovim promjenama.”, ističu iz Facebooka. Dakle, Facebook još jednom smanjuje doseg stranicama koje promoviraju svoje proizvode i usluge, a sve to u svrhu oglašavanja, odnosno kako bi više zaradili.

Foto AFP

Vezane vijesti