Facebook je na službenom blogu objavio kako kreće u rezanje vlastite ponude oglasa. Rezanje će preživjeti manje od pola od sadašnjih 27 vrsta oglasa.

Nakon što su im oglašivači dali povratnu informaciju o tome kako im je ponuda oglasa nepotrebno komplicirana, u Facebooku su zasukali rukave i krenuli u pojednostavljivanje ponude.

Tako će prve na udaru novih mjera biti nepotrebne opcije poput anketa. Naime, u Facebooku su shvatili da oglašivačima ne trebaju ankete kako bi postavili pitanje korisnicima. Pitanje mogu postaviti u običnom statusu a odgovore dobiti u komentarima.

Facebook smanjuje ponudu oglasa

Osim anketa, viškom su proglašene i ponude. Facebook kaže kako su oglašivači dobili bolje rezultate koristeći objavu linka na kojem se nalazi ponuda u najobičnijem statusu, koji je zatim promoviran.

Facebook smanjuje ponudu oglasa

Do sada navedene promjene najavljene su za srpanj. Do jeseni će Facebook još spojiti neke vrste oglasa i sponzoriranih priča u jedinstveni oblik oglasa te izjednačiti format oglasa za desktop i mobilnu platformu.