Facebook testira novu opciju – samouništive objave!

Facebook testira opciju koja će korisnicima omogućiti da sami odrede kada će njihova objava nestati sa zida – za sat vremena ili za nekoliko dana

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 12.09.2014. / 09:20

Facebook testira novu opciju – samouništive objave!

Mark Zuckerberg posljednjih je godina potrošio milijarde dolara na akvizicije brojnih kompanija – njegovim milijardama nisu mogli odoljeti u Instagramu, WhatsAppu i drugim kompanijama, no jedan čovjek ipak je rekao ne šefu Facebooku i odbio ga čak dva puta. Riječ je o Evanu Spiegelu, izvršnom direktoru kompanije Snapchat koji je prvotno odbio Zuckerbergovu ponudu od milijardu, a nakon toga i ponudu od tri milijarde dolara. Facebook je prije nego je pokušao kupiti Snapchat i sam predstavio sličnu aplikaciju za slanje samouništivih poruka, no ona se nije pokazala naročito uspješna niti popularna među korisnicima.

Ova kompanija sada je počela s testiranjem nove opcije po uzoru na Snapchat – 'samouništive objave', odnosno opcije koja će korisnicima omogućiti određivanje roka trajanja objava koje će objavljivati na Facebooku tako da će one nakon određenog vremena jednostavno nestati. Iz Facebooka su novinarima CNN-a potvrdili da trenutno testiraju ovu opciju te da je ona već sada dostupna određenim korisnicima aplikacije za Appleove mobilne uređaje. Oni mogu odabrati između više ponuđenih vremenskih okvira za trajanje objave – od jednog sata pa sve do tjedan dana te će nakon tog razdoblja objave zauvijek nestati s njihovog zida. Iako je riječ o testu te nije poznato hoće li ova opcija postati dostupna svim korisnicima najveće društvene mreže na svijetu, ona bi se mogla pokazati iznimno korisna u velikom broju slučajeva.

Npr. čini se idealna za objave poput 'Imam dvije karte za večerašnji koncert', 'Sutra sam u Zagrebu, tko je slobodan za kavu' ili za praćenje sportskih događaja kada svakih nekoliko minuta korisnici komentiraju golove/koševe, akcije i slično. Umjesto naknadnog brisanja svih ovih objava koje su izgubile na važnosti, oni bi u budućnosti mogli namjestiti da se takve objave same izbrišu za nekoliko sati ili jedan dan te se na taj način više ne bi pokazivale na njihovom zidu niti među Novostima njihovih prijatelja čiji je Facebook ionako pretrpan s brojnim (nevažnim) obavijestima. 

Foto: AFP

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti