Facebook uvodi novu značajku, pretraživanje po ključnim riječima i pojmovima

Gotovo dvije godine nakon značajke Graph Search, Facebook je odlučio nadograditi funkcije pretraživanja unutar društvene mreže značajkom koja će nesumnjivo biti dočekana s odobravanjem.

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 09.12.2014. / 09:22

Facebook uvodi novu značajku, pretraživanje po ključnim riječima i pojmovima

Gotovo dvije godine nakon značajke Graph Search, Facebook je odlučio nadograditi funkcije pretraživanja unutar društvene mreže značajkom koja će nesumnjivo biti dočekana s odobravanjem.

Do sada ste na Facebooku mogli pretraživati pojmove vezane uz korisnike, stranice tvrtki, udruga i slično, a od sada ćete na najpopularnijoj društvenoj mreži svijeta imati mogućnost pretraživanja po ključnim riječima odnosno postovima. Implementacija nove funkcije je već krenula, a algoritmi i način pretraživanja su vrlo slični onima koje koriste Google, Bing i ostali pretraživački servisi. U trenutku kada počnete upisivati određeni pojam u pretraživački dio Facebooka biti će vam ponuđeni najpopularniji rezultati vezani uz pojam koji pretražujete. Iz baze podataka na Facebooku dobiti ćete „prijedloge“ za najpopularnije postove, objave, fotografije i sve ostalo, što je, smatraju u samoj kompaniji, način da se još više približe svojim korisnicima i omoguće im da lakše, brže i jednostavnije pronađu ono što ih zanima, a da pritom ne napuštaju svoj korisnički profil. Iz Facebooka poručuju kako će nova funkcija biti iznimno korisna na mobilnim platformama, koje su sve važnije i zapravo preuzimaju primat u odnosu na „klasični“ Facebook.

„Ljudi žele biti mobilni, žele bolje mobilno iskustvo na Facebooku, nama je to, iskreno, prioritet, ponuditi im jače, brže i bolje mobilno pretraživanje“, pojasnio je Rousseau Kazi, menadžer za pretraživačke produkte u Facebooku. Mogućnosti će se konstantno nadograđivati, a sada, recimo, možete izabrati hoćete li pretraživati određeni pojam samo u krugu vaših prijatelja na Facebooku ili ćete „izaći“ iz tog kruga. Oni koji su se odmah uhvatili potencijalnog udara na privatnost, prema Kazijevim riječima ne moraju se brinuti. „Ne, nema nikakvih promjena što se tiče privatnosti, ovo je samo nadogradnja i put prema kvalitetnijem pretraživanju i korištenju Facebooka općenito“, rekao je Kazi. Nove značajke su već dostupne na desktop verziji Facebooka, uskoro se očekuje produkcija i na iOS-u, a iz kompanije su najavili kako će ova funkcija biti dostupna svim korisnicima na području Sjedinjenih Američkih Država i idućih nekoliko tjedana, nakon toga se očekuje Android verzija i širenje na ostala tržišta. 

Izvor The Verge, foto via Flickr

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti