Iako to nije neka novost, slične stvari već radi GoPro u suradnji s YouTubeom, čini se da će i Facebook uvesti mogućnost dublje penetracije u video.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Kako se za sada doznaje, Facebook radi na zasebnoj video aplikaciji koja će podržavati 360 video, format koji je sastavljen od nekoliko kamera, a koji omogućuje korisniku promjenu perspektive pomicanjem uređaja.

Ovo je samo prvi korak prema viziji Zuckerberga kojeg se zadnje vrijeme može često čuti kako priča o budućnosti videa na Facebooku, a znamo da su kupili i Oculus za 2 milijarde dolara, čiji bi prvi pravi komercijalni proizvod trebao stići na tržište početkom sljedeće godine.

Ovakvi videi zajedno s Oculusom daju posebno iskustvo na koje Facebook cilja i ima za to dobro pripremljen teren. Predviđanja su kako bi Oculus sljedeće godine mogao biti prodan u 1.5 milijuna primjeraka, što je više nego dovoljno za početak.

I dok Facebook ima svoju viziju, Google je objavio Cardboard, kartonsku i jeftinu verziju AR-a, Samsung ima svoju verziju koju je napravio u suradnji s Oculusom, HTC ima svoj i Sony ima Morpheus.

S obzirom da je sve još u ranoj fazi razvoja, nepoznato je hoće li Facebook ikada objaviti tu aplikaciju, no kako trenutno stvari stoje, sve ide prema tom smjeru.

Facebook bi mogao ponuditi potpuno novo iskustvo korištenja, a vjerujemo da će ubrzo zatim i ponuditi oglašavanje.