Ako je vjerovati glasinama, koja su očito vrlo popularne u svijetu tehnologije, Facebook radi na uvođenju hashtagova.

Za one manje upućene, Twitter gotovo od svojih početaka koristi hashtagove odnosno simbol '#' ispred određene teme koja ja ujedno i zajednička svima koji kliknu na nju. Primjerice, na Facebooku bi uskoro mogli viđati statuse s #novipapa i sličnim hashtagovima.

Jednom kada se klikne na taj određeni hashtag pojavi se cijela rasprava oko te teme, a zapravo se radi o jednostavnim načinu praćenja određenih i aktualnih tema.

Za sada nema nikakvih naznaka kad bi to mogli vidjeti i hoćemo li uopće vidjeti hashtagove na Facebooku, no sudeći prema iskustvu s Twittera, ovaj način konverzacije bi mogao itekako unaprijediti korištenje Facebooka i svakako povećati vrijeme provedeno na istom — što je za njih dobra stvar radi oglasa.

Zanimljivo je i da Instagram također duže vrijeme koristiti hashtagove kako bi 'kategorizirali' slike, stoga i ne čudi podataka da i Facebook radi na uvođenju istog. Možda bi i tražilica bila bogatija s mogućnostima hashtagairanja — IMHO.

Ove informacije ćemo ipak staviti na čekanje sve dok se ne pojave novi podaci o tome kako su u Facebooku zamislili hashtag i hoće li to uopće funkcionirati.

Biste li vi koristili hashtag na Facebooku?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju