Najatraktivniji servis lokacijskih usluga -- Foursquare, testira nove načine zarade pa će tako imati 'Promoted Trending Venue' po prvi puta u povijesti kompanije.
To mjesto 'Promoted Trending Venue' zapravo nije pravo mjesto već će biti 'Super Bowl Sunday', za koje se nadaju u Foursquare da će se ljudi checkirati pošto će biti smještena na vrhu 'Trending Now'. Po svemu sudeći, ovaj eksperiment bi mogao odlično proći te dobro promovirati Foursquare, a samim time i postati najchekiranija lokacija općenito.
Na pitanje hoće li Foursquare zaraditi novac sa ovim promotivnim kampanjama, Erin Gleason iz Foursquare za TechCrunch je istaknuo smo kako je sve ovo eksperiment, te kako smatraju da je NFL odličan partner da sve zajedno po prvi puta testiraju, budući da Super Bowl okuplja mnogo svojih poklonika.
Još jedna stvar koju Foursquare testira jest sakupljanje badgeva timova za koji navijate. Badge možete osvojiti uz 'shout' vašeg omiljenog tima, a sakupljanjem badgeva dobit ćete kod za otkupljivanje kojim vam se omogućuje popust od 20% na robu sa NFLShop.com.
Sve u svemu vrlo kreativan način zarade za Foursquare koji već sada ima preko 6 milijuna korisnika. Iznenađujuće je da vidimo i sve češći broj check-ina u našoj regiji, stoga pratite i ZIMO na Foursquaru.