U samo dva tjedna, koliko je trajala humanitarna kampanja Pink Mercy, igrači popularne videoigre Overwatch prikupili su 12,7 milijuna dolara koji će biti donirani američkoj Zakladi za istraživanje raka dojke.
To je ujedno i najveća korporativna donacija u povijesti te fondacije.
Igrači su u sklopu kampanje odabirali novi izgled lika Mercy (prigodno nazvanog Pink Mercy), ali su i kupovali majice s likom Pink Mercy koje je dizajnirala jedna od igračica.
Uz 12,7 milijuna dolara prikupljenih direktno od donacija igrača i prodaje majica, dodatno je prikupljeno više od 130 tisuća dolara kroz streamove Overwatchevih zvijezda na platformi Twitch.
Iz Blizzard Entertainmenta, koji je napravio igru Overwatch, zahvalili su svim igračima koji su sudjelovali u kampanji emotivnim videom objavljenim na službenim stranicama.
Ova kampanja pokazala je da i gameri imaju veliko srce te su spremni uložiti vrijeme i novac za dobru stvar.