Šef Tesle i SpaceX-a Elon Musk poznat je po svojoj aktivnosti na Twitteru. U nekoliko navrata dogodilo se da se zbog nekog njegova tvita podigla prašina koja je utjecala na rast ili pad cijena dionica njegovih tvrtki.

S obzirom na to da ga na Twitteru prati više od 37 milijuna pratitelja iz cijelog svijeta, sve što objavi veoma brzo postane viralno. Tako je viralan postao i njegov stav o koronavirusu, što je za oko zapelo suosnivaču Microsofta, Billu Gatesu.

Podsjetimo, Musk često umanjuje opasnost koju predstavlja pandemija koronavirusa, a u nekoliko je navrata čak i napisao kako su djeca gotovo pa imuna na virus. Učinio je sve što je mogao da njegova tvornica automobila ostane otvorena, čak i kad su zbog koronavirusa sve ostale tvornice u toj regiji bile zatvorene. 

 

 

Takav stav posebno smeta Gatesu, koji je veoma uključen u pronalazak cjepiva i njegovu distribuciju diljem svijeta.

Musk nije baš uključen u cijelu priču oko cjepiva. Radi izvrsne električne automobile. I rakete su mu dobre. Zato mu dopuštaju da to govori. Nadam se da neće pomiješati ono što radi dobro s onim o čemu baš i ne zna puno, rekao je u intervjuu Gates.

Kad ljudima dopuštate da komuniciraju, morate se suočiti s činjenicom da se neke netočne stvari, koje su veoma privlačne, šire brže u odnosu na istinu. A to smo uvijek vidjeli kad su u pitanju cjepiva, istaknuo je Gates.

Upravo su društvene mreže, smatra Gates, plodno tlo za širenje takvih dezinformacija. Pogotovo jer medijske kompanije ne uspijevaju ukloniti takve dezinformacije dovoljno brzo. S druge strane, upozorava Gates, društvene mreže poput Facebooka, same su krive što ne mogu kontrolirati što se njihovim kanalima širi jer su uključile šifriranje poruka među korisnicima.

Neke od poruka na njihovim platformama njima nevidljive su zbog enkripcije na WhatsAppu, a sve kako ne bi morali preuzeti odgovornost. Bez obzira na to koja je tema u pitanju - protivnici cijepljenja, dječja pornografija - osigurali su se da ne mogu intervenirati kad su takve stvari u pitanju, ističe Gates.

Izvor: CNBC