IKEA, osim što je nedavno otvorila svoja vrata u Hrvatskoj, izradila je katalog za 2015. godinu koju promovira na vrlo neobičan, no zabavan i kreativan način. 

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Tzv. “bookbook” je novi “uređaj” iz IKEA-e koju je predstavio glavni dizajner Jorgen Eghammar, te samim time kopira Appleov način promocije novih uređaja. Sve je vrlo intuitivno, lijepo, krasno i vrlo jednostavno za korištenje. Baterija traje doživotno, a privatnost je zajamčena. 

Genijalni marketingaši u IKEA-i su napravili izvrstan posao koji možete pogledati u nastavku!

Izvor BusinessInsider