Genijalna reklama kojima se želi osvijestiti čovječanstvo o kršenjima ljudskih prava

Mučenje, kršenja ljudskih prava, nepravedno pritvaranja i djeca koja služe kako vojnici problem su današnjeg društva, a ova genijalna kampanja ima za cilj osvijestiti ljude diljem svijeta o takvim zbivanjima.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 29.09.2013. / 16:27

Genijalna reklama kojima se želi osvijestiti čovječanstvo o kršenjima ljudskih prava

Mučenje, kršenja ljudskih prava, nepravedno pritvaranja i djeca koja služe kako vojnici problem su današnjeg društva, a ova genijalna kampanja ima za cilj osvijestiti ljude diljem svijeta o takvim zbivanjima.

Misija ove kreativne kampanje Amnesty Internationala pod nazivom "it's not happening here but it's happening now" jest otkriti, dokumentirati i javnosti obznaniti kršenja ljudskih prava. Iako je kampanja krenula u Švicarskoj, mediji diljem svijeta prenesli su ovu poruku. Činjenica da je kampanja zaživjela govori podatak da su stranice Amnesty Internationala zabilježile čak 20 puta više posjeta.

U nastavku možete vidjeti nekoliko genijalnih plakata koji su se prostirali ulicama Švicarske.

Genijalna reklama kojima se želi osvijestiti čovječanstvo o kršenjima ljudskih prava Genijalna reklama kojima se želi osvijestiti čovječanstvo o kršenjima ljudskih prava Genijalna reklama kojima se želi osvijestiti čovječanstvo o kršenjima ljudskih prava Genijalna reklama kojima se želi osvijestiti čovječanstvo o kršenjima ljudskih prava Genijalna reklama kojima se želi osvijestiti čovječanstvo o kršenjima ljudskih prava Genijalna reklama kojima se želi osvijestiti čovječanstvo o kršenjima ljudskih prava

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti