Električni hiperautomobil Rimac Nevera od nule do 100 km/h ubrzava za 1,85 sekundi. Ta činjenica znači da definitivno dosežemo granice onoga što ljudsko tijelo može udobno podnijeti kada je u pitanju ubrzanje automobila s vrhunskim performansama. Pravo pitanje stoga glasi, kamo to sve vodi?

Kako bih dobio neki konkretan uvid u to koliko će brzo superautomobili i hiperautomobili sljedeće generacije moći "slomiti naše kolektivne slezene", novinar The Drivea Chris Tsui razgovarao je s glavnim programskim inženjerom Rimac Nevere, Matijom Renićem tijekom najvećeg američkog sajma automobilije, Monterey Car Weeka.

Rimac Nevera VIDEO: Neoprezni motorist "poljubio" stražnji dio Rimac Nevere i završio na podu

Na pitanje jesu li u budućnosti doista moguća ubrzanja od nula do stotke od jedne sekunde ili čak pola sekunde, Renić je Tsuiju dao vrlo jasan odgovor.

Ispod jedne sekunde, rekao je.

Stavljeno u kontekst, Renićev odgovor o teoretskom mogućem maksimalnom ubrzanju koje se može postići na budućim električnim hiperautomobilima, znači da bi oni bili punu sekundu brži od Nevere od nula do stotke, s tim da je Neverino ubrzanje već sad suludo brzo. Takav je, čini se, tempo kojim se kreće napredak u industriji električnih hiperautomobila.

Renić je, međutim, nastavio objašnjavati Tsuiju da Nevera nije napravljena samo za hvalisanje na pisti, već kao kompletan automobil za vozača koji je istinski ugodan za vožnju.

Mate Rimac i Nico Rosberg u Rimac Neveri VIDEO Pogledajte kako izgleda kad Rimca u Neveri provoza bivši prvak F1: "Skoro sam se uneredio u gaće"

Iskreno, auto je vrlo brz. Jako smo ponosni na brojke, ali auto je više od toga. To nije poni s jednim trikom, nije dragster s kojim se odvezeš na stazu i postigneš najbolja vremena, i to je to. Automobil je zapravo vrlo, vrlo složen, pokazuje vam što automobilska tehnologija u budućnosti može učiniti. Također je vrlo upotrebljiv i vrlo prijateljski raspoložen iz perspektive korisnika. I na kraju ono što smo željeli postići je razviti automobil za vozača, nešto što je vrlo zanimljivo i vrlo nagrađujuće na način da ga se samo izvede na cestu i uživa u njemu, pojasnio je Renić.

Tsui pak zaključuje da bi, iz sigurnosnih razloga, Bugatti Rimac možda trebao držati previše samouvjerene tehničke direktore podalje od tako suludih performansi.

Izvor: The Drive

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju