Prije godinu dana, Marissa Mayer odlučila se na možda najveći potez u svojoj karijeri, nakon 13 godina rada u Googleu krenula je u nove poslovne pothvate i postala je CEO tada ne baš najbolje stojećeg Yahooa!

Mayer je bila jedna od prvih 12-oro zaposlenika Google, kada je kompanija bila još mlada i nezrela. Marissa je iskusila ogroman rast Googlea, od njegovih početaka pa do jedne od najutjecajnijih kompanija na svijetu, gdje je svakako prikupila mnogo iskustva.

No Mayer je odlučila krenuti novim putem, pa je tako prije godinu dana postala izvršna direktorica Yahooa, kompanije koja je u samo godinu dana promijenila čak šest ljudi na vrhu, što je ukazivalo na nezadovoljstvo dioničara koji su pokušavali naći izlaz iz ove kompleksne situacije.

Dionica Yahooa narasla je za čak 70% u godinu dana od kada je Marissa preuzela vodstvo u kompaniji, no to opet ne mora značiti da je kompanija uspješna. Dionica je narasla, a gospođi Mayer je dato više prostora kako bi kompaniju usmjerila na dugoročni rast prihoda i rast oglašavanja iako se u međuvremenu ponekad treba žrtvovati dionica.

Yahoo je na dobrom putu. Sve manje ljudi odlazi iz kompanije, a neki kažu kako "više nije sramota raditi za Yahoo", što očito dobro odgovara i Mayer i dioničarima. U godinu dana, 38-godišnja Marissa Mayer dogovorila je akviziciju čak 17 tehnoloških startupa, uključujući i Tumblr za koji su dogovorili cijenu od 1.1 milijardi dolara.

Kompanija ima pred sobom svakako prostora za manevar s obzirom da ima udio u Alibaba Group Holdingu, kineskoj ECommerce stranici koja će uskoro izaći na burzu čime će i Yahoo dobro profitirati.

Bez obzira na sve, Yahoo je tek krenuo o "okretanje velikog i teškog broda" i bit će mu potrebno nekoliko godina da u potpunosti promjeni smjer. Njihovi prihodi naspram prošle godine narasli su za svega 2%, manje nego većine kompanija u toj industriji — na 4.5 milijarde dolara, no prodaja video i display oglasa je pala za 11% .

Sve više Mayere usmjerava Yahoo na mobilne uređaje, što je i razlog kupnje mnogih servisa kao što su primjerice Summly ili Tumblr, a navodno su čak i u pregovorima s Appleom da neke njihove aplikacije stave na svoje uređaje, no za sada se ne zna hoće li to Apple učiniti.

Za kraj, ono što se za sada priča u medijima jest činjenica da Yahoo kreće u dobrom smjeru. Mayer ima dovoljno iskustva i hrabrost da okrene brod zvan Yahoo, a vrijeme će pokazati da li se taj brod kreće u dobrom smjeru.

Izvor: NYTimes