Možda ovaj potez niti nije tako iznenađujući, možemo čak reći da je bilo samo pitanje vremena kada će ova dva giganta pronaći način kako zajedničkim snagama prodavati oglase.

Iz Googlea su tako najavili da će se Facebookovi oglasi prodavati kroz njihov DoubleClick Bid Manager. "Partnerstvo je ključ za uspjeh Googlea, pa tako najavljujemo novi način kako pomoći našim klijentima u uspjehu uz pomoć Facebookove FBX platforme", istaknuo je stariji menadžer za proizvode Payam Shodjai.

Facebook je svoju FBX platformu predstavio još prošle godine, a sudionici ovog programa omogućuju oglašivačima da postave cookiese u preglednike korisnika te kasnije retargetiraju te korisnike koji se ponovo prijave na Facebook.

Da i jedan i drugi servis itekako imaju interesa u Googleu odnosno Facebooku govori podatak da je Google prošle godine kupio Wildfire, agenciju za društvene mreže koja razvija oglasne kampanje na Facebooku, dok je s druge strane Facebook kupio Atlas — server za oglase koji prodaju reklame na Googleovom mreži.